Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig på kundebehandling, føler at jeg er årsaken til at de har gitt dårlig tilbakemelding og gir kunden nærmest skyld for rot med faktura, salg av bil, nykjøpt av bil ble ikke forsikring registrert hos Statens Vegvesen og vi fikk utfordringer med ekstra avgift, så tok de en hvit løgn for å bortforklare saken. Er ikke trygge på dem lengre, jobber nå med å bytte selskap, jeg ligger igjen hvert år 33500 kr og har vært kunde med få skader (glassrute på bil). Hadde de gitt avslag i pris eller bedre dekninger eller lengre kjørelengde på bilene, hadde jeg trolig forsatt hos dem, men er ikke fortrolig med dem.
Hei Kjetil. Takk for tilbakemeldingen din. Dette vil vi absolutt ta videre, for en slik kundeopplevelse ønsker vi selvfølgelig ikke gi våre kunder. Fint om du kontakter oss på 408 06300 slik at vi kan undersøke saken og hjelpe deg. Så vil vi gjøre vårt beste for å rette opp ditt inntrykk av oss, og få deg til å føle deg trygg hos oss igjen. Med vennlig hilsen Codan
Ble lovet at pris skulle holde seg, men 20% opp på et år er alt for mye.
Hei Arnulf. Det er vanskelig å kommentere årsaken til prisøkning kun basert på omtalen her, men 20 % prisøkning uten f.eks. bonustap er sjeldent. Håper du kontakter oss direkte vedrørende dette slik at vi kan sjekke det opp. Vi har opplevd at flere med 12 betalingsterminer ser kun på første regning etter fornyelsen, ganger beløpet med 12 og tror prisen har økt. Men første regning er alltid for 35 dager og resterende 11 for 30 dager, derfor skal ikke første regning ganges med 12. Vi anbefaler alltid våre kunder å se på tilsendt forsikringsbevis for å se hele årsprisen på forsikringen. Hilsen fra Codan
Codan Forsikring, for det første er veldig dyrt også de er ikke hjelpsomme. For den første er veldig dyrt også de er ikke hjelpsome.
Hei Cristin. Så leit at du har den oppfatningen av oss. Slik ønsker vi overhodet ikke det skal være. Vi vil gjerne å høre mer fra deg om du vil ta det videre direkte med oss. Send oss en e-post til [email protected] eller ring 408 06300. Hilsen Codan
Har ingenting å utsette på dem. Men Codan er også den eneste vi har brukt!
Hei Rene. Så bra at du er fornøyd med oss :) Det skal vi sørge for videre også. Ha en fin dag. Hilsen fra Codan
Min erfaring var med en punktering i januar måtte selv kontakte bergningsbil, betale kr.500,- dekk til kr. 2300,- hadde påkjørsel 16.de mai må selv dekke. Bestilte premium forsikring og endte med vanlig kasko.
Hei Johnny. Forstår at du har vært litt uheldig i det siste og det er selvfølgelig fryktelig kjedelig. Trenger du veihjelp ringer du vårt nummer 408 06300 og velger veihjelp i tastevalget. Egenandelen ved veihjelp er kr 500 med delkasko eller kasko, så dekker vi resten. Nye dekk etter punktering erstattes ikke av bilforsikringen, men reparasjon på stedet hvis mulig eller frakt til nærmeste utsalg av dekk vil dekkes av veihjelpen. Det er fint om du kontakter oss vedrørende påkjørselen så kan vi se på saken, da vi ikke har nok detaljer her. Hilsen Codan
Har i de fleste tilfeller sett opptrådt ryddig og greit. Grunn for denne undersøkelse hos andre selskap, er prisen.
Hei Bjarne. Takk for omtalen. Ta gjerne en gjennomgang av forsikringene dine med oss, så kan vi se på prisen sammen igjen. Ring oss på 408 06300 så hjelper vi deg. Hilsen Codan
Dårlig oppfølging på innsendt skademelding....
Hei Gus. Det er ikke bra å høre. Kjenner ikke til hva slags skade du har etter det du skriver her, men fint om du kan ringe oss på 408 06300 så får vi gitt deg status på saksbehandlingen. Tilbakemeldingen din tar vi uansett videre. Hilsen Codan