Forsikring

Codan Forsikring omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
14
av 23 innen
forsikringsselskap
61%
anbefaler
Codan Forsikring

"Bruker mye tid på gjennomgang og ikke holder hva de lovet. Skylder på tidligere ansatte"

Omtale om Codan Forsikring skrevet av Kjetil for 14.06.2018 13.02

Codan Forsikring har totalt 217 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Codan Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bruker mye tid på gjennomgang og ikke holder hva de lovet. Skylder på tidligere ansatte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig på kundebehandling, føler at jeg er årsaken til at de har gitt dårlig tilbakemelding og gir kunden nærmest skyld for rot med faktura, salg av bil, nykjøpt av bil ble ikke forsikring registrert hos Statens Vegvesen og vi fikk utfordringer med ekstra avgift, så tok de en hvit løgn for å bortforklare saken. Er ikke trygge på dem lengre, jobber nå med å bytte selskap, jeg ligger igjen hvert år 33500 kr og har vært kunde med få skader (glassrute på bil).

Hadde de gitt avslag i pris eller bedre dekninger eller lengre kjørelengde på bilene, hadde jeg trolig forsatt hos dem, men er ikke fortrolig med dem.

Svar fra Codan Forsikring
18.06.2018 13.43
Hei Kjetil. Takk for tilbakemeldingen din. Dette vil vi absolutt ta videre, for en slik kundeopplevelse ønsker vi selvfølgelig ikke gi våre kunder. Fint om du kontakter oss på 408 06300 slik at vi kan undersøke saken og hjelpe deg. Så vil vi gjøre vårt beste for å rette opp ditt inntrykk av oss, og få deg til å føle deg trygg hos oss igjen.
Med vennlig hilsen Codan
Bytt.no
"Bruker mye tid på gjennomgang og ikke holder hva de lovet. Skylder på tidligere ansatte" skrev Kjetil om Codan Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Codan Forsikring?
Gjør som Kjetil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Codan Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Alt for stor prisendring på et år +20%"

Ble lovet at pris skulle holde seg, men 20% opp på et år er alt for mye.

Svar fra Codan Forsikring
15.06.2018 21.03
Hei Arnulf.

Det er vanskelig å kommentere årsaken til prisøkning kun basert på omtalen her, men 20 % prisøkning uten f.eks. bonustap er sjeldent.

Håper du kontakter oss direkte vedrørende dette slik at vi kan sjekke det opp.

Vi har opplevd at flere med 12 betalingsterminer ser kun på første regning etter fornyelsen, ganger beløpet med 12 og tror prisen har økt. Men første regning er alltid for 35 dager og resterende 11 for 30 dager, derfor skal ikke første regning ganges med 12. Vi anbefaler alltid våre kunder å se på tilsendt forsikringsbevis for å se hele årsprisen på forsikringen.

Hilsen fra Codan
Cristin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dyrt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Codan Forsikring, for det første er veldig dyrt også de er ikke hjelpsomme. For den første er veldig dyrt også de er ikke hjelpsome.

Svar fra Codan Forsikring
11.06.2018 11.52
Hei Cristin. Så leit at du har den oppfatningen av oss. Slik ønsker vi overhodet ikke det skal være. Vi vil gjerne å høre mer fra deg om du vil ta det videre direkte med oss. Send oss en e-post til kunde@codanforsikring.no eller ring 408 06300.
Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Første forsikring"

Har ingenting å utsette på dem. Men Codan er også den eneste vi har brukt!

Svar fra Codan Forsikring
07.06.2018 10.53
Hei Rene.
Så bra at du er fornøyd med oss :) Det skal vi sørge for videre også.
Ha en fin dag. Hilsen fra Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lover mye holder lite"

Min erfaring var med en punktering i januar måtte selv kontakte bergningsbil, betale kr.500,- dekk til kr. 2300,- hadde påkjørsel 16.de mai må selv dekke.
Bestilte premium forsikring og endte med vanlig kasko.

Svar fra Codan Forsikring
28.05.2018 16.18
Hei Johnny.
Forstår at du har vært litt uheldig i det siste og det er selvfølgelig fryktelig kjedelig. Trenger du veihjelp ringer du vårt nummer 408 06300 og velger veihjelp i tastevalget.
Egenandelen ved veihjelp er kr 500 med delkasko eller kasko, så dekker vi resten.

Nye dekk etter punktering erstattes ikke av bilforsikringen, men reparasjon på stedet hvis mulig eller frakt til nærmeste utsalg av dekk vil dekkes av veihjelpen.

Det er fint om du kontakter oss vedrørende påkjørselen så kan vi se på saken, da vi ikke har nok detaljer her.

Hilsen Codan
Sammenlign tilbud på forsikring - få tilbud fra flere!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Codan Forsikring har totalt 217 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no