Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyr forsikring ved at selskapet har økt forsikringer med over 10% minst to år etter hverandre (til tross for at de forsikrede objektene synker i verdi, 3 båter, MC og bil) og begrunner det hver gang med at det har vært ekstra store utbetalinger dette året.
Hei Jaffe. Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du er skuffet over forklaringen på hvorfor du har fått på prisøkningen. Ta gjerne kontakt med oss igjen så kan vi se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen oss i Codan
Helt topp. Eineste grunner jeg vil skifte, er for at jeg vil ha elektronikken på bilen forsikret.
Valgte Codan fordi eg er medlem i Norsk Familieøkonomi, men dårlig kommunikasjon/kundeservice, og alt for dyrt!
Hei Anton. Det er kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen med vår kundeservice. Slik skal det absolutt ikke være. Send oss gjerne en epost til [email protected] - så skal vi få sjekket opp saken og tatt dette videre. Hilsen oss i Codan
Dårligste kundebehandling noen sinn eg har hatt, byttet til dem siden fekk litt billigere forsikring og måtte forskuddsbetale første året siden eg har ein betalings anmerkning fra noe gammelt. Så skulle skulle det gå fint etter det med månedlig trekk, så ringte eg dem nylig skulle ha forsikring på den nye bilen. Neidå, det hadde dem aldri sagt osv måtte betale alt forskudd om eg skulle ha forsikring.
Hei Woddy. Leit å høre at du har hatt den opplevelsen med oss. Dessverre så er det slik at med betalingsanmerkning må man forskuddsbetale forsikring før den kan aktiveres. At du har fått beskjed om noe annet er veldig beklagelig og jeg tar dette videre. Hilsen oss i Codan
Alt ok med pris og opplevelse inntil jeg fikk skade på bilen. Premie økte vanvittig mye og forklaringen jeg fikk holdt ikke vann og var ikke troverdig i det hele tatt. Skuffende!
Hei Erik. Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du er skuffet over forklaringen på hvorfor du har fått på prisøkningen, slik skal det ikke være. Vi i Codan streber alltid etter gode kundeopplevelser og ønsker å strekke oss langt for å gjøre våre forsikringstakere fornøyde. Ta gjerne kontakt med oss igjen så kan vi se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen Marthe
Jeg har prøvd å få kontakt i over en måned, men jeg får ikke svar. Overhode ingen respons. Ikke engang kvittering på at de har mottatt mailen får jeg. De er akkurat som alle de andre billigselskapene, bare ute etter pengene dine uten å gi noe igjen for dem.
Hei John, Slik skal det absolutt ikke være, da vår svartid på epost er 2-3 virkedager. Man skal alltid motta en sendebekreftelse. Vår epostadresse er [email protected], ta gjerne kontakt per telefon hvis problemet vedvarer. Telefon: 408 06300. Vi er også tilgjengelig på chat fra 08.00 - 16.00 hver virkedag. Hilsen oss i Codan
Utmerket service fra reiseforsikring avdelingen deres. Meget godt fornøyd med å få dekket mistet bagasje fra Codan da Emirates ikke ville dekke alt. Stor takk til Codan og spesielt til kundebehandleren.
Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, Waqas. Dette setter vi stor pris på. Hilsen Codan :)