Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde en gang skade på innsiden på koffert, min reise forsikring avviste det, men takket jeg har brukt Sbanken kredit kort, som har Gratis reise forsikring hos Codan, jeg forklarte det til Codan, sendte bilder fra koffert, og det var ikke noe problem, fikk erstatning fra Codan. Så all ære til Codan forsikring! (kanskje jeg vil flytte all min forsikringer til Codan)
Hei Yonny. Takk for fin tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som forsikringsselskap. Ønsker deg en strålende dag videre :) Hilsen oss i Codan.
Byttet for ca 6 mnd siden over til Codan og har vært strålende fornøyd siden. Skadeoppgjør på bil ble utført perfekt og kundebehandlingen er upåklagelig.
Hei Roger. Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en strålende dag videre. Hilsen oss i Codan.
Jeg hadde innbrudd i mitt hjem. Codan forsikring fikk meg til å føle meg som innbruddstyven. Det ble mye styr for å få forsikringsoppgjøret. Jeg byttet forsikringsselskap umiddelbart etter at oppgjøret var i orden. Aldri mer Codan!
Tuller med fakturaer og holder ikke muntlige avtaler som går igjennom telefon. De tar opptak av samtaler, men nekter likevel å gjøre som de sier... De skjønner at folk ikke går til advokat for summer under flere tusen enda det ville fått resultat med tanke på at de har opptak av hva som ble lovet, for det ender opp med og bli mer styr en det er verdt.
Hei, Takk for din henvendelse. Leit å høre at du har den opplevelsen av oss. Send oss gjerne en mail til [email protected] slik at jeg kan ta dette videre internt. Ønsker deg en fin dag videre.
De avslutter forsikringen PR Mail uten noen form for forvarsel. Mitt faste trekk hadde ikke gått i november mnd, hvilket er beklagelig, men jeg mottok heller ingen purring hverken på SMS, telefon eller Mail før oppsigelsen hadde funnet sted. Jeg har sjekket all innkommende Mail, men det er heller ikke kommet i spam. Når jeg tok kontakt med kundeservice kunne de starte opp igjen forsikringen mot avgift, i tillegg informerte de meg om at den ene forsikringen kunne jeg ikke få fordi den hadde gått ut.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Purringer på fakturaer skal sendes pr post. Så her har nok dessverre purringen din blitt sendt til din folkeregistrerte adresse. Dersom du har fått tilbakemelding om at forsikringen kan starte opp mot avgift har du dessverre fått feil informasjon. Vanlig rutine er at utestående beløper må være innbetalt før vi kan starte opp ny forsikringsavtale igjen. Dersom du har fått beskjed om avgifter som må betales ønsker jeg gjerne at du sende oss en mail til [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag videre.
Svært slett skadebehandling, arogante og de baserte seg på helt feile opplysninger. Ikke tok de til følge egen takstmanns konklusjon om skadeårsaken, og henviste til at det er forsikringstakeren som har bevisbyrden for at skaden er dekningsberettiget. Med andre ord at du som forsikringstager har bevisbyrden for at du har krav på dekning dersom Codan sier nei. Har hørt det samme fra andre som har hatt forsikring hos Codan.
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er ikke slik vi ønsker at våre forsikringstakere skal oppleve oss som forsikringsselskap. Dersom det er ønskelig kan du sende inn en klage til oss til [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag videre.