Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra pris og ok service Noe treg respons Effektive på skadeoppgjør og stiller med takstmann
Vi byttet fra gjensidige til codan, samtidig sa vi opp reiseforsikringen. Codan sendte aldri dokumentasjon til gjensidige på det, og etter 3 mnd kom innkasso fra gjensidige. Etter mye om og men og 10 talls tlf klarte vi selv å finne ut hva som var skjedd, og Codan tok hele skylden på seg....MEN, vær obs på at når sånt skjer så mister du kreditt score, vi mistet 200 poeng, og det lot ikke til at Codan visste om det, de klarte heller ikke få de poengene tilbake til oss........ Kreditt score er viktig idag, og at et forsikringsselskap kan ødelegge kundene sine poeng så enkelt er skummelt. Første saksbehandler var en dame, som omtrent tilbød seg å overta mannen min, og ba han på hyttetur!!?? Etter det har vi fått 2 nye saksbehandlere på 6 mnd, begge er sluttet og har ikke videreført saken vår....STYR UNNA. Her mangler det kvalitetssikring i samtlige ledd. Og for å nevne en ting til, vi fikk et tilbud, men betaler mye mer enn tilbudet, rot i hop er min konklusjon.
Hei Aud, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at glippen fra vår side gjorde at dere mistet kreditt score og må bare nok en gang beklage dette. Det at skadebehandler "omtrent tilbød seg å ta over mannen din" som du skriver, skal det absolutt ikke skje. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik at jeg kan ta dette videre internt. Hilsen Codan
Ble utsatt for skade og ble nødt til å melde for oppretting på bil. Fikk beskjed fra skadebehandler at dette var en enkel sak og at jeg kunne forvente at saken skulle bli løst mellom partene (de to forsikringsselskapene) innen en snar fremtid. Snart ett år etterpå er saken ikke ferdig. Skadebehandler er enig med meg, men fortsatt skjer ikke noe.
Hei Ted, takk for din tilbakemelding. Forstår frustrasjonen din når en skadesak tar så lang tid, vi gjør alt vi kan for at en skadesak skal gå smidig og kjapt for kunden - men ikke alltid forholdene tillater det. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik at vi kan purre på saken. Hilsen Codan
Serviceinnstilte behandlere, enkel og informativ nettside, gode vilkår.
Har hatt Codan igjennom mange år. Har bl.a hatt flere bobiler. Har hatt sykkelulykke (egen) der bobil ( og vi) måtte fraktes hjem. Meget rask og topp service. Generelt veldig oversiktlige ved endring av diverse forsikringer.
Hei John, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Hilsen oss i Codan
Når det er pandemi og forbud mot opphold på fritidseiendom utenfor egen kommune, fra regjeringen så skal Codan ha reiserestriksjoner fra UTENRIKSdepartementet for å kunne utbetale forsikring på tapt INNENLANDSreise.. UTENRIKSdepartementet er underlagt Regjeringen, men siden UTENRIKSdepartementet IKKE spesifikk fraråder INNENLANDSreiser så kan de ikke gjøre noe!? Useriøst, lavmål og fullstendig blottet for fornuft. Dette tenker jeg må gjøres noe med!
Hei Renate, trist å høre at du ikke fikk den hjelpen du forventet med din reisesak. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Hvis du ønsker å sende en formell klage, kan du gjøre dette til [email protected]. Hilsen Codan