Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min mor og jeg har codan, og jeg fikk motorhavari. Jeg ringte til codan og de sa bare kjør den på verkstedet så fikk jeg leiebil og alt var i orden innen jeg kom dit med falken. Så var bare og gå inn og hente nøklene. Min mor hadde en kollisjon for 1mnd tilbake, ringte inn til codan, og takserte skaden, fikk verksted time rett over jul, og nå er den på oppreting, leiebil fikk hun i tilsvarende størrelse, akkurat som de lovet. Så alt i alt er jeg kjempe fornøyd med Codan, og har kjøpt både Hus, innbo og reise forsikring der nå :) Takk for at dere gjør en så god jobb, med så greie medarbeidere. Veldig lett å komme i kontakt og god hjelp når du trenger det!
Takk for tilbakemelding Simen, veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde :) Vi skal sørge for at du blir godt invaretatt som kunde videre også! Hilsen oss i Codan.
Fikk en regning på 6000 kr fordi DE hadde rotet med regningen min, og jeg ikke hadde betalt nok hver mnd. Dette brukte de 8 månder på å oppdage, brukte så 3 mnd til før de klarte å si fra hvordan det skulle fikses. Ble lovt å bli oppringt, ble aldri det.
Hei Sverre Leit å høre at du har opplevd slik rundt faktura på dine forsikringer. Vi hadde beklageligvis en feil fakturasystemet som gjorde at fakturaene ble satt på hold en god periode - du skulle selvfølgelig blitt kontaktet i etterkant og funnet en løsning. Kan du sende oss en epost til [email protected] - slik at jeg kan finne deg i systemene og ta dette videre. Hilsen Codan
Selskapet virker veldig bra, men når det oppstår en skade blir selskapet fryktelig vanskelige å ha med å gjøre. Er blitt skuffet og kommer til å bytte selskap umiddelbart.
God dag Hanne, Det er leit å høre at du er misfornøyd med skadebehandlingen hos oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Jeg får dessverre ikke funnet deg i systemene med kun fornavn- hvis ønskelig kan du sende inn en epost til [email protected]. Slik at jeg kan få tatt dette videre med riktig avdeling. Hilsen Codan
*Tre veckor efter jag betalt den första räkningen på 244,- får jag ett "varsel om oppsigelse" och krav på ännu en faktura som jag aldrig sett. De sänder alltså krav och hotar med uppsägelse/inkasso på fakturor som man aldrig fått originalet av. Misstänker ekonomiska problem hos Codan. Blev lovad SAS-eurobonuspoäng av rådgivaren/säljaren som jag tecknade försäkringen av. Fick inga utbetalda och nu har jag fått reda på att deras samarbete med SAS eurobonus har upphört. Känner mig helt svindlad och avråder alla från att skaffa Codan.
Hei Andy, Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen her hos oss. Vanligvis så forskuddsbetaler man forsikringen sin hos oss, så første faktura er etterfakturering og faktura nummer to er forskuddsfaktura - derfor kommer disse veldig nærme hverandre. Når det gjelder purring på faktura, er vi pålagt til å informere konsekvensen hvis man ikke betaler, skal mye til før denne går ut med manglende betaling. På gitt tidspunkt som du tegnet forsikringene visste vi ikke at SAS-eurobonus avtalen skulle opphøre - så dette beklager vi. Hilsen Codan
Unngå Codan lyver. Står ikke til ansvar for hva de sier. Svarer ikke på brev. Oppfører seg truende hvis man ikke trekker saken. Slenger på røret.
Hei Linn, ikke hyggelig å høre at du har hatt den opplevelse med vårt skadekontor. Vanskelig for meg å sette meg inn i saken, da jeg ikke finner deg på kun fornavn. Send oss gjerne en epost til [email protected] - slik at jeg kan ta dette videre internt. Hilsen oss i Codan
Eg sparte over kr 15 000 på å flytte forsikringene til Codan og er svært fornøgd med den behandlinga eg har fått til no.
Hei Atle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi lover å ta godt vare på deg som kunde. Ønsker deg og dine en god jul. Hilsen Codan :)
Hadde en skade på bil og politiet var til stedet, ikke min feil, codan mener etter 4 måneder de ikke betaler for bilen og at jeg har gjort skadene selv. Som jeg har bevis på ikke er sant.. uten noen grunn fikk jeg avslag og tapt 400.000kr på bilen, men har advokat på saken nå, og alt er på min side! Anbefaler ikke at noen velger codan! Hadde topp tesla forsikring hos dem, som er bare svindel!
Hei Matin, Kjedelig å høre at du hadde den opplevelsen. Klarer ikke å finne frem denne skadesaken ut i fra kun fornavn. Send oss gjerne en formell klage på [email protected] - slik at vi får tatt dette videre internt. Hilsen oss i Codan