DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tar alt for lang tid, og manglende oppfølging. Er nå inne i 2. måned uten bil og venter på DnB, enda forsikringsselskapet til de som påførte meg skaden har sagt at det dekkes av deres forsikring. Her er den DnB som er sinkene med å få fortgang i saken.
Det som er bra er at vi ikke hører et ord fra vårt selskap. Vi bare betaler Og det er de sikkert fornøyd med. Det hadde kanskje vært greit å fått en oppdatering /tilbud iblant.
Veldig raskt og ryddig oppgjør etter skade på kjøretøy.
DNB er jo min bank, men.... Synes etterhvert at pris er blitt noe høy?
Ryddig og brukervennlig! En henvendelse var tilstrekkelig til å avklare videre forløp!
Jeg har hatt DNB som forsikringsselskap etter at jeg refinansierte huset da min mann døde i 2015. Jeg har hatt bruk for å utvide forsikringen da jeg kjøpte hytte og da jeg måtte forlenge kjørelengde på bilen. I tillegg fikk jeg dekket vel 200 kr da induksjonsplatene på komfyren ble knust ved et uhell. Her måtte jeg skrive flere mail før de gikk med på at jeg hadde krav på litt erstatning utover egenandelen. Men nylig opplevde jeg en skremmende situasjon en søndag på en motorvei i leiebil i Italia. Vi punkterte midt på en svært trafikkert motorvei og fant ikke engelsktalende i leiebilfirmaer som forstod vår situasjon. Jeg ringte da min reiseforsikring i DNB, men der svarte de bryskt at de bare kunne hjelpe ved kollisjon. Jeg har klaget skriftlig på hendelsen, men blir i dag oppringt av en dame som er like påståelig i at vi ikke hadde krav på hjelp annet enn en sum Med fratrekk i egenandel om vi hadde utgifter til tauing. Dette opplever jeg som lite tilfredsstillende og undersøker derfor om andre forsikringsselskap kan gi meg bedre betingelser inkludert i reiseforsikringen.
Synes at forsikringen er rimelig dyr ifm at jeg er totalkunde i DNB og har vert det de siste 5 år.