DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har gitt meg det beste tilbudet så langt. Jeg fikk raskt kontakt med forsikringsselskapet når uhellet var ute. De er veldig raske hvis du f.eks bytter bil. Ikke noe påtrengende salg. De har ryddig oversikt over forsikringene via nettbanken.
For 2 mnd siden ble leiligheten min totalskadd. Vi får ikke kastet senga eller tingene som ble ødelagt før vi får pengene tilbake. Saksbehandleren vår svarer ikke på mail. etter å ha sendt skademelding etc i posten og fått forsikret oss om at den var bra og oversiktlig, fikk vi vite av saksbehandler at den var uleselig og måtte sendes inn på nytt sammen med takstrapport på mail. Da jeg spør om vi må sende alle papirer på nytt får jeg ikke svar. Han svarer ikke på mail på 2 uker hver gang jeg sender inn mail. Da man ringer får man ikke snakke med saksbehandler, bare beskjed om å vente på svar og at de sender mall og ikke noe de kan gjøre. Jeg trodde en forsikring var rask og utbetalte ting i tide. vi har hatt mange ekstrautgifter og nesten ikke råd til mat da de fleste klærne våre og senga og alt var ødelagt. Svært dårlig kundebehandling når en ringer. Anbefales IKKE.
Et mareritt av et selskap. 20-30 minutters ventetid (hver gang!) i telefonen. Svarer ikke på henvendelser på web (kundeservice). Bruker et skadebegrensningsfirma som heller ikke svarer - og heller ikke gjør noe. Vi hadde et trevmatisk innbrudd og skadeverk på egen bolig, og fikk INGEN hjelp. Endte opp med å gjøre hele jobben selv - både identifisering av alt, skadeoppgjør og arbeid etterpå. Mareritt 2: Først brukte de 53 minutter på å svare på kundeservice. Så satt han telefonen videre til saksbehandler ... som ikke svarte. Nå har jeg begynt på runden en gang til... Er det mulig?
Har meld inn tyverisak hos DNB forsikring, gått over 4 mnd å saken min er enda ikke ferdigbehandlet! Å være kunde hos DNB skulle man tro å være trygg på når uhell oppstår så skal man føle seg trygg på at selskapet troverdig deg og behandlet saken rask og gir deg trygghet! Men her føler jeg man blir bare svindlet av DNB forsikring av premie man betaler til de og alt de dem sier er bare tull og svindle til seg kunder lurer de! Kontakter både media, finansklagenemda og advokat om ikke saken blir behandlet ferdig!! At man skal bruke så lang tid på en ekte real tyverisak er helt katastrofe!
Ble påkjørt da jeg stod stille, sendte inn skadeskjema. Har ikke hørt noe som helst etter 3 uker, ikke engang ett skade nr. har jeg fått. Jeg har 3 biler forsikret hos DNB, alle 3 med 75% + 5 år osv. Helt umulig å få tak i de på mail og tlf.
DNB har en veldig fin og ryddig oversikt over forsikringene mine, men de prisene som man må betale for f.eks innbo og reiseforsikring synes jeg er stive.
Elendig kundeservice ved skade. Ingen tilbakemeldinger - ingen svar på mail sendt - vi måtte så og si ta hele saksbehandlingen selv ved å ringe og mase og selv få kontakt med firmaet som skulle utbedre en skade på huset. Byttet asap tilbake til Gjensidige. Koster noe mer men mer erfarne kundebehandlere som gir deg svar når du spør.