Forsikring

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 23 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
DNB Forsikring

"Ingen oppfølging ved melding av skade, kun et dårlig svar på mail etter 6 dager"

Omtale om DNB Forsikring skrevet av Anders for 24.06.2018 22.32

DNB Forsikring har totalt 265 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen oppfølging ved melding av skade, kun et dårlig svar på mail etter 6 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lett å flytte over til DNB.
DNB vil tydeligvis bare ha betalende kunder, men er umulig å få tak i når problemer oppstår.

Bytt.no
"Ingen oppfølging ved melding av skade, kun et dårlig svar på mail etter 6 dager" skrev Anders om DNB Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Forsikring?
Gjør som Anders og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Torgrim B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mener den er god, men har ingen erfaring med andre"

Ikke enkelt å få personlig kontakt eller veiledning etter at de kuttet lokale kontorer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ventetid telefon"

Elendig kontaktmulighet! Har en sak som haster litt og prøver derfor ringe. Satt 1/2 time i telefonkø kl 11.45 til 12.15, måtte gi meg da pga var på jobb. Prøver på nytt hjemmefra, begynte for 15 min siden, tlf svarer sa 1 min ventetid, men venter fortsatt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna dette forsikringsselskapet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk laget en avtale om forsikring for min bedrift i 2012. Både de og jeg har skrevet under på avtalen. I 2018 har de så funnet ut at jeg ikke har en slik forsikring som vi har skrevet under på fordi noen i deres bedrift har funnet ut at jeg har sagt opp avtalen min. Dette til tross for at jeg har alle papirer i orden. Vil nå måtte få dette vurdert i finansklagenemnda. Har alle mine andre forsikringer i Storebrand, og det er en helt annen service der generelt. I DNB opplever jeg saksbehandleren som arrogant, og han overholder ikke avtaler i det hele tatt. Han sier han skal ringe tilbake, men gjør det ikke, han sier han skal sende meldinger innen en frist, men overholder ikke dette. Jeg måtte ta kontakt med lederen for hans avdeling for å få svar i det hele tatt. Jeg har ikke i mitt liv opplevd noe lignende så har du mulighet ikke benytt deg av tjenester hos DNB forsikring. Hilsen kunde organisert gjennom akademikerne.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse! Dårlig rådgivning"
1 syns denne omtalen er nyttig

For et år tilbake ønsket jeg å bytte til fullkasko på min Audi 2013. Fikk råd om at dette ikke var så lurt, da jeg kjørte lite og måtte uansett betale egenandel. Jeg drøftet dette med kollega som bytter fra fullkasko til delkasko!
Ett år etter skjer det på glatt føre at bilen er ute av kontroll. Skade på egen bil kom på 50000kr som jeg betaler selv. Uten leiebil i 2 mndr! Attpåtil måtte jeg selv ta kontakt med motpartens forsikringsselskap for oppgjør.
Katastrofalt! Styr unna

DNB Forsikring har totalt 265 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no