DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kontaktmulighet! Har en sak som haster litt og prøver derfor ringe. Satt 1/2 time i telefonkø kl 11.45 til 12.15, måtte gi meg da pga var på jobb. Prøver på nytt hjemmefra, begynte for 15 min siden, tlf svarer sa 1 min ventetid, men venter fortsatt!
Jeg fikk laget en avtale om forsikring for min bedrift i 2012. Både de og jeg har skrevet under på avtalen. I 2018 har de så funnet ut at jeg ikke har en slik forsikring som vi har skrevet under på fordi noen i deres bedrift har funnet ut at jeg har sagt opp avtalen min. Dette til tross for at jeg har alle papirer i orden. Vil nå måtte få dette vurdert i finansklagenemnda. Har alle mine andre forsikringer i Storebrand, og det er en helt annen service der generelt. I DNB opplever jeg saksbehandleren som arrogant, og han overholder ikke avtaler i det hele tatt. Han sier han skal ringe tilbake, men gjør det ikke, han sier han skal sende meldinger innen en frist, men overholder ikke dette. Jeg måtte ta kontakt med lederen for hans avdeling for å få svar i det hele tatt. Jeg har ikke i mitt liv opplevd noe lignende så har du mulighet ikke benytt deg av tjenester hos DNB forsikring. Hilsen kunde organisert gjennom akademikerne.
For et år tilbake ønsket jeg å bytte til fullkasko på min Audi 2013. Fikk råd om at dette ikke var så lurt, da jeg kjørte lite og måtte uansett betale egenandel. Jeg drøftet dette med kollega som bytter fra fullkasko til delkasko! Ett år etter skjer det på glatt føre at bilen er ute av kontroll. Skade på egen bil kom på 50000kr som jeg betaler selv. Uten leiebil i 2 mndr! Attpåtil måtte jeg selv ta kontakt med motpartens forsikringsselskap for oppgjør. Katastrofalt! Styr unna
Ingen oppfølging ved skade, må selv skaffe priser på arbeid da DNB ikke vil sende takstmann. Må legge ut for arbeidet og, forhåpentligvis, få igjen fra DNB etterpå! Tilbakemeldinger er preget av mistenkeliggjøring og uprofesjonell behandling - fikk blandt annet en leksjon i moms refusjon... Omtrent umulig å komme gjennom på telefon. Dette er helt krise - har mange og dyre forsikringer og tidligere Gjensidige kunde.
Etter tre år fandt jeg ut av at DNB solgte meg forsikring som grunnet alder på bilen var uaktuell. Bytter nå!
Har vært kunde i DNB Forsikring mange år, men har ikke hatt skade før. Ja har over 10 skadeforsikringer i DNB, og er såkalt SAGA-kunde i DNB som visstnok skal bety ekstra god oppføling, men når det kommer til skadeoppgjør så betyr det ingen verdens ting. DNB følger ikke opp. Ingen verdens ting skjer, kunden selv må ringe å mase hele tiden. Kundeservice fra helvete. Jeg bytter forsikringsselskap ved neste hovedforfall.