DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt forsikring hos DNB i over 8 år nå. Har bil, innbo og reise. Aldri hatt noen forsikringssaker før, men opplevde å få telefon ødelagt på ferien i sommer. Blir først behandlet som om jeg prøver å svindle de og nå bruker de evigheter på å svare. (over 3 uker!) Har "best" forsikring på alt og skal bytte forsikringselskap så snart denne saken er ferdig behandlet!
Har ikke hatt noen utfordringer. Har fått svar og tilbakemeldinger på alle henvendelser.
Den er billig og de er lette å få tak i. Har ikke hatt de lenge nok til å uttale meg om noe mer.
Ufin / frekke kundebehandlere, ulike beskjeder når man ringer inn for å melde skade, måtte kontakte DNB kundesenter 4 ganger før jeg fikk rett beskjed.
Justerer opp priser helt i vildens sky, og er dårlige PÅ totalpris med samlerabatter. Rekker aldri å øke i prosent før de justerer opp satsene. Positivt: mange hyggelige og behjelpelige ansatte. -men det betaler man bra for.