DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen utfordringer. Har fått svar og tilbakemeldinger på alle henvendelser.
Den er billig og de er lette å få tak i. Har ikke hatt de lenge nok til å uttale meg om noe mer.
Ufin / frekke kundebehandlere, ulike beskjeder når man ringer inn for å melde skade, måtte kontakte DNB kundesenter 4 ganger før jeg fikk rett beskjed.
Justerer opp priser helt i vildens sky, og er dårlige PÅ totalpris med samlerabatter. Rekker aldri å øke i prosent før de justerer opp satsene. Positivt: mange hyggelige og behjelpelige ansatte. -men det betaler man bra for.
DnB Forsikring er ikke spesielt servicevennlige, etter min oppfatning. I tillegg oppfatter jeg forsikringsavtalene deres som "hullete" mtp hva de dekker og ikke dekker. Det skal ikke mye til for å havne utenfor kriteriene deres.