Meny

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
16
av 23 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
DNB Forsikring

"Kynisk - styr unna"

Omtale om DNB Forsikring skrevet av Anders for 02.09.2018 11.15

DNB Forsikring har totalt 274 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kynisk - styr unna"

Forsikring pushes når DnB eiendomsformidling har boligsalg.
Kjøper man forsikring sitter DnB på flere roller, dette har jeg som kunde måttet lide for. Forsikringsselskapet i DnB ønsker ikke å ta i forhold som eiendomsformidlingen kan ha forsømt seg. Da skyver de et eierskifteforsikringsfirma, som er helt bananas kyniske, foran seg i stedet. Et produkt som også er pushet på av DnB under kjøp og salg... De ber deg også å om å kontakte takstmann selv. Du får ikke svar, må sitte timesvis å høre på pausemusikk, saken treneres. Forundrer meg ikke om mange klager til Finansklagenemnda!

Bytt.no
"Kynisk - styr unna" skrev Anders om DNB Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Forsikring?
Gjør som Anders og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har gitt meg det beste tilbudet"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har gitt meg det beste tilbudet så langt.
Jeg fikk raskt kontakt med forsikringsselskapet når uhellet var ute.
De er veldig raske hvis du f.eks bytter bil. Ikke noe påtrengende salg.
De har ryddig oversikt over forsikringene via nettbanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"

For 2 mnd siden ble leiligheten min totalskadd. Vi får ikke kastet senga eller tingene som ble ødelagt før vi får pengene tilbake. Saksbehandleren vår svarer ikke på mail. etter å ha sendt skademelding etc i posten og fått forsikret oss om at den var bra og oversiktlig, fikk vi vite av saksbehandler at den var uleselig og måtte sendes inn på nytt sammen med takstrapport på mail. Da jeg spør om vi må sende alle papirer på nytt får jeg ikke svar. Han svarer ikke på mail på 2 uker hver gang jeg sender inn mail. Da man ringer får man ikke snakke med saksbehandler, bare beskjed om å vente på svar og at de sender mall og ikke noe de kan gjøre. Jeg trodde en forsikring var rask og utbetalte ting i tide. vi har hatt mange ekstrautgifter og nesten ikke råd til mat da de fleste klærne våre og senga og alt var ødelagt.

Svært dårlig kundebehandling når en ringer. Anbefales IKKE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mareritt"

Et mareritt av et selskap. 20-30 minutters ventetid (hver gang!) i telefonen. Svarer ikke på henvendelser på web (kundeservice). Bruker et skadebegrensningsfirma som heller ikke svarer - og heller ikke gjør noe. Vi hadde et trevmatisk innbrudd og skadeverk på egen bolig, og fikk INGEN hjelp. Endte opp med å gjøre hele jobben selv - både identifisering av alt, skadeoppgjør og arbeid etterpå.

Mareritt 2: Først brukte de 53 minutter på å svare på kundeservice. Så satt han telefonen videre til saksbehandler ... som ikke svarte. Nå har jeg begynt på runden en gang til... Er det mulig?

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Katastrofal!"

Har meld inn tyverisak hos DNB forsikring, gått over 4 mnd å saken min er enda ikke ferdigbehandlet!
Å være kunde hos DNB skulle man tro å være trygg på når uhell oppstår så skal man føle seg trygg på at selskapet troverdig deg og behandlet saken rask og gir deg trygghet! Men her føler jeg man blir bare svindlet av DNB forsikring av premie man betaler til de og alt de dem sier er bare tull og svindle til seg kunder lurer de!

Kontakter både media, finansklagenemda og advokat om ikke saken blir behandlet ferdig!!
At man skal bruke så lang tid på en ekte real tyverisak er helt katastrofe!

DNB Forsikring har totalt 274 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR