Eika Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen spesielle, men generelt misfornøyd med oppfølging og tilbakemelding.
Billig og god service kan anbefales Ja.
Plutselig ble alle forsikringer en del dyrere, uten forvarsel.
Opplever Eika som litt dyrt, men jeg fikk skade på en dyr klokke, da fikk jeg beskjed om og levere til urmaker Bjerke, og klokken ble reparert omgående, føler de er på banen når ulykken først er ute.
Sjekk opp flere selskaper og hvordan kundene opplever erfaringer, noen selskaper er seriøse og følger opp kundene raskt" andre selskaper drenerer og følger ikke opp kunden.
To forskjellig kundekonsulenter beklager selskapets rigide praksis og manglende vilje til å vise skjønn i konkret erstatningssak.
Kommunikasjon er bra. Oppgjørsrutiner kan bedres. Mine erfaringer er positive.