Meny

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Enter Forsikring
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Dårlig
Skadeoppgjør
Middels
21
av 30 innen
forsikringsselskap
26%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
34
12
9
13
120
Sorter omtaler etter
Viser av 188 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Lars-Andr E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Enter ga oss tilbud på bilforsikring, men fakturerte oss en annen pris enn oppgitt i tilbudet. Arrogante kundebehandlere som bare sier vi må betale. Styr unna.

Bernadette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt fantastisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skjønner ikke hva alle andre her sutrer etter. Hatt Enter i noen år, og endte opp med å flytte alt jeg hadde av forsikringer til dem. De fikser ting kjapt, og har en helt fantastisk kundeservice som faktisk bryr seg om det jeg melder inn. Bra priser har de også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd med Enter forsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, meget god dekning, kun 1000,- i egenandel ved i glassbytte, dekker også panoramaglasstak, nøkkelforsikring med mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lite kundevennlige"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke annet enn erfaring ift kundevennlighet, den trekker ned. Ellers ingen kommentarer hverken negativt eller positivt.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Holder ikke avtaler"
4 syns denne omtalen er nyttig

De endrer forsikringsavtale etter de har fanget deg :( Sender regninger for kortidsberegnet premie når du bytter selskap. Anbefales ikke..!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales ikke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svarer ikke på henvendelser. Rot med hva som er inkludert i forsikringen. Åpningtid mellom 10 og 15.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Helt forferdelig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Kan skrive under på at alt som andre kunder skriver er korrekt. Fikk nylig beskjed om at bilen var uforsikret og at dagbøter ville påløpe. Kommer hjem fra ferie og finner to hinsides høye fakturaer i postkassen. Får omsider svar på telefon. Der fikk jeg opplyst at de hadde sendt meg haugevis med fakturaer, purringer og krav gjennom året. Men til en adresse jeg ikke bor på. Og alt dette var jo min feil. Forsikringssummen stemmer heller ikke med den som ble oppgitt da jeg ble haiet av en ivrig bilselger for ett år siden. Her har kunden aldri rett. Du blir rett og slett beskyldt for både det ene og det andre. Selskapet har intet ansvar. Får bare takke høyere makter for at det ikke oppsto noen skader på bilen. Tør ikke tenke på hvilke konsekvenser det ville blitt. Har i mitt snart 50 årige liv aldri opplevd dårligere kundebehandling og mangel på service og løsningsorientering. Styr for all del unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rotete"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot, da Tryg skulle overta forsikringer fra dette selskapet. I god tro har jeg sittet uten forsikring i mange måneder. Elendig kundeservice. Haglet med uspesifiserte regninger omkring bilforsikring som jeg fortsatt hadde hos Enter. Har ikke noe positivt å si, annet enn at de var flotte for 10 år siden. Forholdet er nå avsluttet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna!!!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Værste kundebehandling jeg har opplevd i et selskap noen sinne! Fakturaer sluttet å bli tilsendt, fikk heller ikke e-faktura. Fikk plutselig et brev om at jeg ikke hadde betalt og at forsikring ville utløpe dersom jeg ikke betalte. Prøvde å senda mail, men ble aldri besvart så jeg ringte i stede og etter omtrent 2 uker frem og tilbake med 10-12 samtaler fikk jeg endelig betalt med mye ekstra gebyrer for manglede betaling. Når jeg ringte de sa de også at de ikke fikk sendt meg krav grunnet at de hadde dataprobedmer. Anbefaler å ikke bruke enter forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Komplett ubrukelig selskap"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap som viser absolutt ingen ønske om å løse trivielle ting som en feil utsendt purring. Som kunde ender du opp med å bli beskyldt for det ene og det andre. Kundeservicen driver med hersketeknikker for å stoppe all dialog. Styr unna dette selskapet for alt i verden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"8000 kr i etterbetaling om du vil forhøye kjørelengde"
8 syns denne omtalen er nyttig

Helt på tryne dem skal ha 8000 kr i etterbetaling om du vil forhøye kjørelengde osv. Jeg har aldri hatt så mye tull med noen andre enter er elendig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna."
5 syns denne omtalen er nyttig

Null kundeservice og sender regninger selv om man har sagt opp. Forsøkte å få betalt selv om man hadde byttet selskap. Kommer aldri til å benytte Enter eller Trygg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk dårlig kundeservice der kunden blir beskyldt for feil de har gjort. De har en lang vei å gå når det kommer til kundeservice. Her endte jeg opp uviten om å kjøre en uforsikret bil.. dette skjønte jeg først da jeg fikk dagsbøter fra tff!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk faktura på "sluttoppgjør" fra 2016 nå i juni 2018. Hadde betalt alle mine fakturaer fra dem og trodde vi var ferdige med hverandre..

Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Det koster dyrt når kundebehandleren ikke informerer om hva som forventes av kunden, men tvert imot sier at alt er i orden når man ringer. Kunden går i god tro for så å finne ut at bilen ikke er forsikret og at man må betale 2000 kr i straffegebyr. Når man ringer for å fikse det som åpenbart må være en feil så møter man en kundebehandler som fremstår rigid og uten innlevelse i situasjonen. Det var en overraskende og skuffende dårlig kundeservice.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Useriøst forsikringsselskap"
7 syns denne omtalen er nyttig

De lyver og kommer med kontra beskjeder. Er ikke villig til å gjøre opp for seg når det kommer til stykket. Her må du følge godt med selv hvis det skjer noe da dem ikke er ærlige og prøver å snyte deg for penger! Hold deg langt unna dette selskapet!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Likegyldig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fikk bra pris, ok vilkår. Men når autogiro klikket, gadd de ikke kontakte oss. Ergo kjørt vi plutselig uten forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Katastrofe"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bilforhandler sa han kunne sende oss pristilbud fra Enter, før vi visste ordet av det var vi kunder uten at vi noen gang hadde mottatt eller aksepterert et pristilbud. Prisen fra selskapet vi bruker på alle andre forsikringer var bedre. Måtte bruke mye energi på å få sagt opp Enter, slik at annen forsikringsleverandør kunne forsikre bilen (bil vi ennå ikke hadde mottatt). Plutselig får vi faktura for flere måneder med forsikring. Etter 1 time!!!! i telefonkø kom jeg frem til Enter. Og fikk beskjed om at siden jeg hadde forsikret bilen gjennom de i 1 dag, måtte jeg betale litt over 270,- kr. Jeg nektet å betale for en vare jeg aldri har bestilt. Prinsippsak. Jeg skulle få et pristilbud. Sier at de får ta dette med bestiller (bilselger) for jeg har aldri gitt han fullmakt til å bestille forsikring. Brukte Enter på forrige El-bilen vi hadde, det gikk greit så lenge man ikke trenger å få ta i de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lang ventetid på tlf. Sendte mail, gikk over en uke, så da ringte jeg. Når jeg endelig har kommet gjennom får jeg beskjed om at jeg må vente på mail svar og at det mest sannsynlig kommer iløpet av den neste uka igjen. Får svar på mail etterhvert men de svarer ikke på spørsmålene mine. Synes kundebehandlingen bør bli noen hakk bedre!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ubrukelig selskap, på grensen til svindel"
8 syns denne omtalen er nyttig

Totalt ubrukelig selskap. Er umulig å få kontakt med de på hverken telefon eller epost. Unngår å sende e-faktura, men sender faktura med gebyr istedet... når jeg nå har sagt opp for 3.gang, påstår de å ikke ha mottatt min oppsigelse. Dette selv om selskapet jeg har byttet til (Gjensidige) dokumentert har sendt Enter oppsigelse på mine vegne opptil 4 ganger. Bare tøv og rot i systemet. Råder alle til å holde seg unna. Her taper du bare penger.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Punkterte på E18. Ringte veihjelpstelefonen til Enter, fikk kontakt med kundebehandler øyeblikkelig, og personen fikset kontakt med Viking redningstjeneste på kort tid. Ringte igjen dagen etter for å sjekke om forsikring dekket leiebil hvis jeg skulle få behov for det i reparasjonstiden, noe den gjorde. Rask, god service når jeg hadde behov for det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Svært misfornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Leaser en e-Golf og fikk forsikring hos enter med bonus på 40% etter to år hadde jeg to små uheller der reparasjoner kostet over 10 000 begge og i tillegg til bonus tap gikk forsikring fra 9000 per år til 42000 ! verste av alt er at faktura for dette periode fikk jeg 9 måneder etter periodens begynnelse så nå krever enter at jeg betaler så jeg prøver alt jeg kan for å unngå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ubrukelig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skulle ringe for å gi beskjed om at jeg hadde fått ett par regninger for mye etter jeg byttet til ett annet forsikringsselskap. Satt 1 time i telefon kø, var nr 10 i køen da klokken ble 17.00, da endret bare musikken seg uten å gi beskjed om de var stengt, ikke mulig og legge igjen nr så de kan ringe deg opp igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig kundeservice, vanskelig å få svar og sender ut purringer og gebyrer på fakturaer som ikke er blitt sendt ut en gang. Styr unna for alt det er verdt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Tull og tøys"
3 syns denne omtalen er nyttig

Eg fikk avtale gjennom bilhandleren når eg kjøpte en ny bil. Alt så veldig bra ut, billeg og fint. første faktura kom med kun del av den månedlig summen. Husker ikkje akkurat kor mange fakturar kom den veka men ca gjennomsnitten var 3-5 fakturar per veka med kun deler av den månedlige summen. Med rundt 15-20 fakturar per mnd var ein som eg mista og derfor betalte ikkje, straks fikk eg melding om oppsigelse av avtale dersom eg ikkje betalte. Eg ringte med det samme og fik svar om at det var jo min skyld eg ikkje betalte og eg måtte inngå ny avtale til dobbelt pris, dersom eg ikkje var bilhandler kunne eg ikkje få opprett den samme pristilbudet. Så snart eg hadde den nye avtalen med dobbelt pris starta fakturene å komme regelmessig ein gong i måned med heile månedsbeløpet. Helt forferdelig kundeservis.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR