Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruken av forsikring til total ødelagt mobil stod ikke til forventningene.
Et meget godt forsikringsselskap som har kunden i fokus
Problemfri kontakt med Takstmann og snekker/rørlegger
God service. Rask behandling av saken. Når jeg ikke skulle ha leiebil, ble pengebeløp satt inn på min konto om gående. God avtale med Kongsvinger skade.
Enkel og grei elektronisk skaderapportering samt hurtig saksbehandling. Svært konkurransedyktige priser selv om dette ikke er det avgjørende for vårt valg. Som kunde i mange mange år (20-25 år og lenge før navnebytte) så sitter vi igjen med kun positive erfaringer.
Lurer på hvorfor vi har forsikring i i det hele tatt! Ikke dekkes mobiltelefoner. Vi blir erklært skurker i utgangspunktet! Hvordan kan de tro at man ødelegger en halvt års gammel mobil med vilje? Helt idiotisk!
Raskt og flott service. Fra når du melder til du får svar er det så raskt at man aner ikke. Det skal dere ha for det.
Kjempefornøyd. De gjorde en kjempegod jobb, faktisk bedere en forventet
Riktignok ingen kompliserte eller større saker ennå, men de få gangene jeg har hatt behov for Fremtind, har de levert.
Veldig bra side for registrering og mulighet for utfyllende informasjon. Rask saksbehandling med konkrete tilbakemeldinger/spørsmål. Rettferdig behandling. Et forsikringsselskap jeg har meget god erfaring med og anbefaler
Dette er første gang vi er i kontakt med Fremtind. I og med at vi selger en bolig som er snart 30 år og vi som selger har ansvar i 5 år er det viktig at vi har en forsikring som ivaretar våre interesser i denne perioden.
Kjempe dårlig kundebehandling, og veldig lite fornøyd med saksbehandlingen av min sak.
Har hatt noen saker der og det har blitt behandlet innen 2 dager, og pengene har kommet fort inn på konto. Så er kjempefornøyd med Fremtind
Håpte virkelig å få dekt litt av turen. For den ble skikkelig ødelagt. Ingen ønsker vel å oppleve det jeg gjorde den første feriedagen av 16.
God kundeservice og kjapt løsning er det veldig veldig bra.
Fremstiller deg som melder tyveri som en bedrageri. Du må vite hvem som stjal eiendelene din og hvor der skjedde. Er du ærlig her så mistenker de deg for å lyve og påstår du har mistet eiendelene, I mitt tilfelle telefon, Sagt opp alle forsikringene som jeg kan hos dette selskapet. Dessverre er det lite å gjøre med at LO har avtale med SR gruppen og Fremtind.