Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skade rapportert på nett. Trengte ikke prate med kundesservice. Etter 3 timer var oppgjør ferdig, og erstatning utbetalt. Smidig og enkelt
Veldig høg egenandel Elendig utbetaling i forhold til produkt Får ikke en gang nok til billigste erstatning på markedet
Alltid behjelpelig,når vi har vert på reise,om det er sykdom ,eller om vi har blitt frastjålet verdi saker .Føler oss godt ivaretatt av Fremtind…
Rask, sømløst og problemfritt oppgjør. Hyggelig medarbeider.
Det var som forventet. Trodde først at Fremtid Forsikring ordnet med folk til å gjøre jobben etter som jeg forstod av takstmann .Kan hende det var en misforståelse. Trodde ikke at egenandel var så høy. Ellers så har det gått greit. Det tok ikke så lang tid før jeg fikk ordnet det.
Opplevelse med Fremtind Forsikring, i forbindelse med motor skade på bil, ble en gjennomgående positiv kunde-erfaring.Det gikk «på skinner» helt fra skaden ble meldt inn, til gjennomføring av oppgjør. Alle henvendelser ble besvart positivt, rask og løsningsorientert. Det var samtidig bra informasjon og oppfølging gjennom hele prosessen.
MEGET godt fornøyd, kort behandlingstid. 5 dager etter skade meldt, er penger på kontoen.
Rask effektiv service, selv om automatisk skademeldingsskjema ikke funket i dette tilfellet. Telefonisk løste saken seg svært effektivt
Rask behandling og meget god service. Opplevde forståelse for mitt ulykkestilfelle og en prat med en hyggelig saksbehandler.
Andre kan lære noe her, det er veldig bra og gjør det trygt og enkelt å være kunde
Meget bra rask behandling av dere for meg dette er min andre sak for meg som er helt topp
Gode erfaringer med Fremtind. Håper det samme i fremtiden.
Skulle bruke LO samleforsikring, ingen på telefon kunne hjelpe med det og de prøvde pushe på at jeg skulle bruke min private forsikring i stedet. To nesten to uker fra jeg var i kontakt med forsikringselskapet første gang til jeg traff en som kunne hjelpe meg. Dette var først etter jeg spurte om navn og telefonnummer til vedkommende slik at noen høyere i systemet kunne ta kontakt og fortelle hvordan det skulle gjøres. Fremtind er ikke er forsikringselskap jeg hadde valgt om jeg ikke var LO medlem.
Veldig fornøyd raskt levert. Raskt levert av kundebehandler , det betyr meget for eldre.
Basert på egne erfaringer, er fremtind et selskap å anbefale.
Raske tilbakemeldinger på saken. Enkle skjemaer og fylle ut for å melde skader. Ser forsikring i nettbanken