Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man kunne ikke be om bedre service og hjelp .fra start til slutt var det utrolig god hjelp.
Veldig fornøyd med jobben dere gjør. Fikk veldig raskt svar.
Den beste reiseforsikring, de er alltid behjelpelig.
Rask og god service. Skulle ta ca.5 dager, men fikk hjelp etter 3 dager. Fremtind tar vare på kundene sine😊.
Rask og effektiv behandling. Sendte enkelt Mail på nettsiden og fikk svar innen ett døgn.
Veldig fornøyd med fremtind! Brukte innbo forsikring på knust glass på tlf og fikk nye innen 3 dager fra Eplehuset.
Hyggelig og hjelpsom person eg snakka med som hjelpte meg med spørsmål eg hadde.
Jeg fikk ikke erstattet mine Bose hodetelefoner etter at de ble stjålet på flyplassen i Canada. Saksbehandleren i dette tilfellet mente at det ikke var grunnlag til erstatning da det hadde tatt meg 1t 30min fra jeg så hodetelefonene til jeg oppdaget at hodetelefonene var borte. De mente på at dette var for lang tid
Takket være våre LO medlemskap har vi rimelige forsikringer. Det som topper vårt kundeforhold er rask enkel behandling av saker.
Meget rask og god service, kjæmpefornøyd med alt.Rask tillbakemld.
Etter at Sparebank 1 forsikring ble til Fremtind, har jeg litt for lite erfaring med selskapet. Blir kunde i selskapet til jeg evnt blir misfornøyd, eller får ett mye bedre tilbud fra annet selskap.
Rask og god tilbakemelding innen rimelig tid med dyktige saksbehandlere
LO Favør Forsikring skal etter sigende være noe med det beste en kan ha av innbo og reise forsikring! Men det er i virkeligheten bare en stor vits, treg og lang behandlingstid, ukyndig takstmann som ikke tar hensyn til uttalelser fra fagpersoner, mener at det ikke har vært lyn og torden den aktuelle dagen og tar en spansk en --> "Vi har vært i kontakt med ***** Energi Nett og de har ikke registrert noe tordenvær på den aktuelle dato i ditt område, eller på dagene omring denne dato", når jeg i dag er kontakt med disse, så har de dokumentert torden og lynnedslag den aktuelle dagen.!
Jeg har bare hatt dette uhellet, tiden vil vise hvor fornøyd jeg blir.
Profesjonell, rask og god service. Fikk beskjed om at meldt skade normalt kom til å ta 3-5 dager å behandle. Ringte og spurte om det var mulig å behandle saken raskere, da den omfattet avføring. De løste alt på under 24 timer! Super kundeservice.
Har hatt flere saker der. Har blitt veldig godt mottatt hver gang. Greie oppgjør og løsninger.