Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min sak ble kjapt behandlet. Dette gikk igjennom veterinær. Ble meget positiv overrasket da jeg ikke trengte å betale egenandel. Dette fikk jeg vite etter 2 dager, og fikk tilbakeført egenandelen med en gang. Kan absolutt anbefale Fremtind.
Jeg fikk hjelp veldig fort. Jeg er veldig fornøyd! Anbefaler!
Jeg får jo ikke mine penger. Jeg betaler forsikringspremie, så alt skulle være greit, vurderer et annet selskap. Så dette er ikke bra SMN.
Et par timer etter innsendelse av skadeskjemaet fikk jeg hyggelig epost om klargjøring av et punkt. Oppklart med svarepost - jeg hadde rotet. Etter ett døgn kom det melding om at saken var ferdig og at penger ville bli utbetalt. Jeg er imponert og anbefaler selvsagt Fremtind.
Greit oppgjør og hyggelig folk trenger ikke si mer
Raskt og enkelt. Raskt oppgjør. Enkelt å navigere seg fram på nett. Fantastisk!
Ring kunden om det er noe som er uklart i saken.Hold fokus paa den beste mulighet for en bra kunde be handling.
Skuffet at en tlf.på tre/fire år er for gammel til å fikses
Enkel søknadsprosess, meget fornøyd. Jeg har vært kunde en stund og blir værende en stund til.
Fått hjelp når i trengte det Tror forsikringa som dere har er konkuransedyktig
Har så langt ingenting å utsette., men har heller ikke hatt behov for å bruke forsikringene enda.
Kommunikasjon var ikke til stede under behandlingen av vår sak. Vi måtte mase og sende flere mailer, det tok uker før vi fikk svar. Dette er rent for dårlig.
Vann rant inn på badet etter jeg hadde hatt forsikring hos de i 1.5 år. Avviser erstatning fordi de mener årsaken til skaden har utviklet seg med start før jeg overtok huset. Lange svartider før de nå ikke svarer i det hele tatt. Jeg finner ikke noe i forsikringsvilkåren om at forsikring da ikke dekker og de svarer ikke på hvor det står. Antar om huset brenner pga f.eks elfeil som har utviklet seg over tid fra før huset ble kjøpt, dekker de ikke. Det vil de ikke svare på. Byttet forsikring. Tør ikke ha forsikring der
Selger sa at forsikring var i orden etter først «hørt med sin leder» med sin leder. Da jeg måtte spørre etter hva forsikring kostet da jeg ble ringt opp igjen, mener jeg at jeg ble forsøkt lurt. Jeg måtte betale 20 % et annet selskap på en ny forsikring… og jeg var totalkunde i flere år! På enkelt forsikring sparte jeg 21000 og tilsammen sparte jeg 24000 på skifte selskap fra Fremtind. Må fraråde Fremtind til alle.
Jeg vet ikke så mye om forsikringer og sånn men jeg vet at de folka her hjalp meg når det gjaldt. Det var lett å ringe til de fra utlandet, utenom vanlig kontortid og når det hastet og de fiksa og ordna. Jeg måtte heller ikke fylle ut så mange skjemaer eller noe, jeg vet bare at jeg ga de litt info over tlf og mail og så var pengene på kontoen overraskende fort. Når man er i litt sånn krisesituasjoner så er det digg å ikke måtte styre med så mye forsikringsgreier hvertfall og det synes jeg de folka her ordna bra med. Jeg tror ikke jeg har noe negativt å si om det her, det eneste er at nettsiden er litt vanskelig å forstå, men de har telefonnummer da så hvis jeg lurer på noe så er det jo bare å ringe da.
Senbehandlingstid,virker ikke at di har forstått det som sto i vilkårene.kom til slutt med en korrekt forståelse.