Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med de som vi prater med på telefon alltid hyggelig. Informasjon som de sender til sykehuset blir overført med engang. Og ingen egenandel. Dette er våres erfaring med å kontakte fremtind forsikring når en sykdom inntreffer på ferie.
Skademelding og levering på verksted gikk raskt og greit etter at jeg forsto hvordan skademelding på nett skulle brukes ! NB ! Jeg er pensjonist og ikke «hacker» på pc eller mobil !
I hovedsak lett å melde skade på nett og greit å følge opp. Oppgjør kom uventet raskt
100% positiv opplevelse. Kan absolutt anbefales. Tommel opp.
Klar og enkel skademelding, rask og korrekt respons og oppgjer.
Veldig raskt og effektivt. God kommunikasjon underveis. Utrolig hyggelig kundebehandler. Anbefales på det sterkeste.
Hyggelige saksbehandlere, rask tilbakemelding . Personlig service.
Positive kundebehandlere.Fin oversikt over hva som måtte være med i "papirene"jeg sendte da skaden var utbedret.
Har alltid blitt godt behandlet.. Rask og god saksbehandling.
Lite fleksibel ved skadeoppgjøret. Mye å ordne for få riktig oppgjør.
Rask og ukomplisert behandling. Litt vanskelig å vite om man er kunde hos Fremtind eller Sparebank1.
Rask behandling og fullstendig kompensasjon. Anbefaler Fremtind.
Rask og effektiv saksbehandling, med henvisning til samarbeidspartner for vurdering av telefonen. Tilsvarende rask effektiv vurdering/erstatning med "ny" tilsvarende telefon!
Vanskelig og få tak i på telefon, dere skulle hatt kontor nærmere
Det var veldig enkelt få meldt skaden. Gikk bare inn på nettstedet, og der ble en veileda på alt en skulle gjøre.
3 mnd for å utbedre brudd på kloakk. Saksbeh snakket dårlig norsk. Når man ringer tilbake er det en ny person hvor alt må forklares på nytt. De hadde ingen takstmann og vi måtte være koordinator i saken og ordne alt selv.