Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med behandlingstiden. Gikk veldig greit med papirarbeid, verkstedet ordnet med alt.
Alt bra.. Rask svar og smidig kontakt Forbedring potensial på oversikt hva ble send etter kvittering forespørsel.
Dårlige begrunnelser for avslag. Avslag må vise til vilkårene på en presis måte og begrunne hvorfor det ikke er dekning
Toppforsikringen til Fremtind er tilnærmet verdiløs ift maskinskade på elbil. Forsikringen dekker ikke elektroniske komponenter tilhørende motor i en elbil, og dette kommer heller ikke frem av teksten i avtaleteksten. Samtlige andre selskaper jeg har sjekket opplyser om forsikringen dekker dette eller ikke. Saksbehandler hos fremtind har avvist alle mine henvendelser i saken uten saklig begrunnelse, bortsett fra å nevne at et forsikringsdokumentet ville blitt alt for stort og omfattende til å dekke dette. Det var også helt uvesentlig for Fremtind hva andre selskaper hadde som praksis. Uhøflig og dårlig beahndling av kunder, som betaler dyrt for å ha forsikring i selskapet.
Pr nå misfornøyd, da de ikke dekket mobil som med et uhell ble med inn i vaskemaskin og ble med 15-20 i vaska før dette ble merket selv av guttungen
Fungerer 100%. Alltid lettvint å forholde seg til dem
Det verste forsikringsselskapet jeg har vært borti. Fikk vannskade i november, selskapet brukte 8 uker på å vurdere saken før de startet tørking og opprydning. 8 uker!! Ekstremt med forsinkelser, kvalitetsmessig dårlig håndtering, nekter å skifte ut våte vegger, våt isolasjon. Jeg er livredd for at huset vårt blir ødelagt av mugg og råte i fremtiden pga Fremtinds begredelige håndtering av saken. Lovlig svindel dette her. Jeg har ikke ord! Styr unna, du finner ikke verre selskap.
ikke tilfreds med vilkårene og det føles som om selskapet finner på unntak dersom man melder inn saker
tok litt lang tid før pengene var på konto. Faktura fra håndverkeren var forfalt for lengst
Første hendelse ble veldig godt håndtert. Endret flyavgang pga sykdom
Fikk utmerket hjelp og oppfølging under sykdom i utlandet. Hjelp til hjemreise lenge før planlagt, og erstattet betalt og ubrukt ferie.
Veldig dårlig service, lang ventetid på mobil for så å få dårlig hjelp av kundeservice
Dekket ikkje reise som måtte avbestillest på avreisedagen pga dødsfall i nær fammilie til den eg skulle besøke
Veldig fornøyd med forsikringsselskapet, konkurransedyktige priser og meget bra kundebehandling.
Det er første gang jeg melder inn en sak, men veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått. Dette kan jeg så langt min erfaring er anbefale
Dem var veldig proffesjonelt i forståele av saken og veldig bra på oppfølgingen fra start til slutt