Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk raskt oppgjør selv om selve saken dro ut lenger enn vi ønsket
Flinke kunderådgivere og saksbehandlere. Alt i alt god service og effektiv behandling. Pass på at forsikringsselskapet blir oppdatert om det gjøres endringer på omfang av den forsikrede drift og virksomhet.
Veldig fornøyd! God service, god info og kjapp service 😊
Veldig rask behandling av skadesak. Fikk et oppgjør som jeg er meget godt fornøyd med.
Har ikke noe å utsette på selskapet. Bare positive erfaringer.
De gangene vi har hatt behov for hjelp har vi fått rask og god behandling av trivelige kundebehandlere
The Best better than all the rest. jeg har vært kunde i mange år og er veldig fornøyd.
Høy egenandel og lite tilbake ved tyveri. Kort behandlingstid.
Har hatt problemer siden vi overførte alle forsikringer i januar 2023. Mye rot, og fakturaer fra og tilbake.
Rask tilbakemelding og behandling Viktig å få hjelp til å sende inn kvitteringer da de fleste kvitteringer blir sendt som el faktura på nettbank. Eldre mennesker kan få problemer med å opprette et dokument.
Anbefales! Fra skaden oppsto til det var oppgjort gikk på 2 dager! Enkelt å fylle ut, ingen rom for missforståelser!
Svært godt fornøyd med rask behandling, god informasjon underveis og topp service.
Rask og effektiv behandling. God forståelse av saksbehandler over telefon. Anbefaler virkelig Fremtid til framtidige kunder som ønsker å bli satt i første rekke.
Jeg har alltid fått god hjelp når jeg trenger det av Fremtind Forsikring.
Vi er pensjonister, og ikke så flinke med digital kommunikasjon så vi fikk hjelp til alt, skademelding, verksted og leiebil.
Bare rot og tull med forsikring, sur /lite profesjonell kunderådgiver på kundeservice. Virket lite imøtekommende å høre på vår frustrasjon og fikk ikke følelsen av at vedkommende var interessert med å finne en løsning sammen med oss.