Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask behandling. Svar samme dag. Ryddig og effektiv behandling.
Rimelig pris, ekstremt god kundeservice og kort behandlingstid.
Bruker for lang tid på spørsmål.... vanskelig å svare på undersøkelsen, har ikkje motteke noko oppgjer.
Rasks behandling og hyggelig behandler. Fort oppgjør
God hjelp i en trasig opplevelse.Hurtig tilbakemelding og utbetaling.
Ikke kjøp når man har El-bil som r over 5 år. top forsikringen dekker ikke det nødvendige for sikker og betryggende drift av el-bil
Etter et positivt første møte da jeg meldte skaden, forventet jeg en ryddig prosess med tilstrekkelig informasjon og oppfølging. Dessverre opplevde jeg det motsatte. Jeg måtte selv innhente all informasjon, da det verken ble gitt oppdateringer eller tilbakemeldinger – til tross for gjentatte henvendelser. Det tok mange uker etter at bilen var ferdig på verksted før jeg endelig fikk svar, som viste seg å være et avslag. At saken ble avslått er i seg selv ikke problemet, men det burde vært kommunisert langt tidligere, spesielt siden begrunnelsen for avslaget tilsynelatende var klar på et tidlig tidspunkt. Dersom dette er en gjenganger, kan det gi inntrykk av at hovedfokuset er å forsinke eller unngå utbetalinger fremfor å yte god kundeservice. Totalt sett er dette den dårligste kundeopplevelsen jeg har hatt.
Egentlig gode erfaringer, men iblant kommer det saker hvor begrunnelse til avslag er helt håpløse
Vi har veldig god erfaring med fremtind forsikring, som var utrolig raske i sin behandlingstid og handlekraft.
Mistet frastjålet lommebok i syden ingen hjelp å få Måtte få hjelp av sjømannskirken til og overleve og komme meg hjem.Tross Masse penger på konto.Falsk trygget.
Ble veldig godt mottatt, fikk tilbakemelding for å presisere skaden. Rask og effektiv behandling av skadebehandleren. Oppgjøret kom på konto etter 3 dager. Anbefales på det sterkeste.
Rask og effektiv behandling Superfornøyd med øyeblikkelig svar på nett.
Meldte sak på telefonen min, tok ekstremt kort tid før jeg fikk svar og det ordnet seg kjapt. Forklarte fint, hjalp til og var tilgjengelig
Dagen etter bilen var ferdig på verksted fikk jeg restoppgjør på konto. Saksbehandler var tydelig og hyggelig. Veldig fornøyd.
Rask og grei saksbehandler etter min meldt skaden
Pålitelig og greit gjennomført arbeid. Vennlige og lett foståelige kontakter.