Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind Forsikring er et selskap som det står stor respekt av.
Ingen hjelp å få. Betaler forsikring men dekker ikkje skade. Feil på mobil, men dekker ikkje. Får beskjed om å levere inn tlf på service, men den dekkes ikkje
To forsikringssaker jeg mener er feilaktig avslått. Fremtid mener saken ikke var plutselig, oppdaget. Selv om takstmenn mener skaden er innenfor det tidsperspektivet som skal til.
nekter å motta billedbevis protesterer på merker... fikk ødelagt et Loerwe-tv, men trodde ikke jeg hadde noe så dyrt, bød med 4500.- ikke motarr en cent. dette er bare NOEN FÅ EKSEMPLER.
Rask og tydelig saksbehandling. Saksbehandler var hyggelig og imøtekommende, og som kunde følte man seg godt ivaretatt.
Oppgjør helt i tråd med forventningene. Veldig grei behandling. Litt sen saksbehandling i den siste saken. I en tidligere sak møtte vi en saksbehandler uten nødvendig kompetanse i første omgang. Selskapet ryddet raskt opp i dette og ga oss raskt en god opplevelse.
Det var lett og finne fram i skjemaene. Fekk kjapt svar og det at vi begge er medlemmer i eit forbund knytta til LO gjorde at vi slapp egenandelen. Virkelig å anbefale.