Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Med frysere fylt opp med slakt og julemat gikk det en uke fra jeg meldte inn ulykken til erstatningen var på konto.Meget bra .
SAMMENSTØT MED BIL Saksbehandlingstid på drøye to måneder - etterslep etter sommeren i oktober. Ingen informasjon i løpet av denne tiden. Fikk opplysning om leiebil. Ingen informasjon om godtgjøring ved ikke å leie. Leiebilfirmaet var OK. Verkstedet gjorde en god jobb. Har ikke fått refundert egenandel eller hva som skal til, etter 1 måned.
Det vi avtalte da jeg tegnet forsikringen, er slik i praksis når jeg har bruk for den.
Rask utbetaling ved skade. Har god erfaring ved behov av hjelp.
Setter stor pris på å ha et lokalt, oppegående kontor hvor man kan få råd og veiledning. Ellers veldig fornøyd med den hjelpen som jeg fikk etter å tapt kofferten på flyreise til Spania nå i oktober d.å. Ringte mitt lokale kontor og fikk råd samme dag som hendelsen rammet meg.
Fra jeg sendte henvendelse om skadesaken til den ble behandlet opplevedes som svært effektiv. Videre prosess like så. Sånn burde det også være.
Fremtind er et selskap som tar kunden på alvor. Av og til bør saksbehandleren sjekke grundigere før man tar tlf. til kunden. Fremtind ser ut til å etterstrebe en rask saksbehandling, når kunden har gitt god nok dokumentasjon.