Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fremtind er et selskap som tar kunden på alvor. Av og til bør saksbehandleren sjekke grundigere før man tar tlf. til kunden. Fremtind ser ut til å etterstrebe en rask saksbehandling, når kunden har gitt god nok dokumentasjon.
Fikk svar før det var gått 1 time, innvilget sak og melding om at penger kom på konto ila et par dager - som kom neste dag🤗. Alltid hatt god og rask erfaring med Fremtind Forsikring.
Super service når jeg kjøper forsikring, enda bedre på skadeoppgjør. Enkelt og kjapt å få tilbakemelding
Nesten håpløst å komme igjennom på telefon, de ringer ikke tilbake. Småfrekke kundebehandlere som gir kunden skyld for derved å kunne gi avslag på forespørsel om erstatning.
Da dette var min første erfaring mht bilskade, var jeg temmelig usikker på hva som var nest å gjøre. Spesielt var personen som ringte meg opp o orienterte ang fosikringsoppgjøret svært hjelpsom. Abdolutt utover hva jeg forventet!!
Det er vanskelig å gi en tilbakemelding da vi heldigvis bruker forsikring veldig lite, betaler bare for forsikringen og håpe å slippe bruk
Bra kundeservice og enkelt å få kontakt. Rask behandling av saken. Veldig bra.