Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind er et selskap som tar kunden på alvor. Av og til bør saksbehandleren sjekke grundigere før man tar tlf. til kunden. Fremtind ser ut til å etterstrebe en rask saksbehandling, når kunden har gitt god nok dokumentasjon.
Fikk svar før det var gått 1 time, innvilget sak og melding om at penger kom på konto ila et par dager - som kom neste dag🤗. Alltid hatt god og rask erfaring med Fremtind Forsikring.
Super service når jeg kjøper forsikring, enda bedre på skadeoppgjør. Enkelt og kjapt å få tilbakemelding
Nesten håpløst å komme igjennom på telefon, de ringer ikke tilbake. Småfrekke kundebehandlere som gir kunden skyld for derved å kunne gi avslag på forespørsel om erstatning.
Da dette var min første erfaring mht bilskade, var jeg temmelig usikker på hva som var nest å gjøre. Spesielt var personen som ringte meg opp o orienterte ang fosikringsoppgjøret svært hjelpsom. Abdolutt utover hva jeg forventet!!
Det er vanskelig å gi en tilbakemelding da vi heldigvis bruker forsikring veldig lite, betaler bare for forsikringen og håpe å slippe bruk
Bra kundeservice og enkelt å få kontakt. Rask behandling av saken. Veldig bra.