Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade på min mobiltelefon via nettbasert skjema sent på ettermiddagen. Allerede samme kveld fikk jeg beskjed om at saken var behandlet og at en bestemt sum ville overføres til oppgitt konto innen 2-3 dager. Neste dag fikk jeg montert ny skjerm på min mobiltelefon, og overraskelsen var stor da jeg oppdaget at innvilget erstatningsbeløp allerede var kommet inn på min konto idet jeg stod foran skranken hos Eplehuset for å betale for reparasjonen. Veldig bra!
Ved skade på bil enkelt og melde og kjapp behandlings tid.
Rask og effektiv behandling av skadeoppgjør. Oversiktlig skademeldingsskjema
Ødelagt glass på mobiltelefonen. Fylte ut digital skademelding. Tok ikke mer enn et par timer så kom positiv tilbakemelding. Erstatningen var på konto dagen etter...:)
Det gikk ikke min vei - denne for hele verden uviktighet, - men viktige saken for meg. Det er jo så at: uten spørsmål, - intet svar.
Jeg be om forsikring at skule betale for reparasjon fordi flærene brøt og fikk avslag.
God service, fikk god hjelp på ting jeg lurte på har ikke noe og klage på.