Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk raskt kontakt pr tlf og fikk svar på spørsmålene og veiledning i forhold til hva jeg skulle gjøre videre. En god hjelp og støtte rett etter en dårlig opplevelse med bilen.
Ny og fin leiebil sto klar til meg da jeg ankom verkstedet. Finner ingen ting å utsette på behandlingen jeg har fått i forsikringsselskapet.
Rask behandling og oppfølging av skadesaken. Hjelpsom og imøtekommende saksbehandler i Fremtind Forsikring!
De har behandlet sakene jeg har hatt på en grei og fin måte
Fremtind ( eller hva nå selskapet heter nå ) er OK... men "for mye navneskifte" stadig vekk. Lett å bli frustrete
De gangene det har vært nødvendig å bruke forsikringen, har det gått bra.
Det ble brukt feil e-postadresse til meg, noe som gjorde korrespondansen vanskelig og forlenget, dette på tross av at riktige personopplysninger var lagt inn hos Fagforbundet. Jeg opplevde at det var tidkrevende og innfløkt å komme gjennom på telefon. Prøvde å trykke på tasten for å bli ringt opp igjen, men ble ikke oppringt. Hyggelige og hjelpsomme folk når jeg fikk kontakt.