Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg anbefaler folk om og ikke bruke fremtind hundeforsikring! Jeg hadde en sak der inne . Hadde en valp på 13 uker som fikk nyresvikt . Jeg dro til AniCura der de skrev at valpen hadde ikke en sikker diagnose om at det kunne vært medfødt / eller genetisk nyresvikt . Når ikke AniCura kan vite dette 100% så syns jeg at fremtind forsikring ikke kan tolke det som at det er det. Det gjorde at de ikke ville hjelpe til med dyrlege forsikringen .det syns jeg er tull . Jeg mistet desverre valpen min i hele denne situasjonen med nyrene . Om det var med født/ genetisk er det ingen som vet . Sånnt er veldig leit , når man tegner en forsikring som ikke de dekker . Om det hadde stått at det er 100% medfødt . Så skjønner jeg at de ikke dekker det. Men mistanke er for svakt til at fremtind forsikring ikke dekker dette. Etter så mye bra beviser fra både oppdretter / AniCura skrev at det ikke er noe sikker diagnose på hunden men at det er juornalført/tentativ diagnose . Så føler jeg at dette er noe jeg har krav på at de skulle hjulpet meg. Men dette har jeg virkelig lært av . Dette er trist .
Mine forsikringer i DNB er overført til Fremtid automatisk. Det eneste jeg har mottatt fra Fremtid er en regning nesten uten informasjon. Polisenummer er endret. Jeg har ingen mulighet for å finne informasjon om mine poliser og hva som er forsikret. Det eneste de gir meg mulighet til er å betale regningen. Best å bytte til annet selskap snarest mulig.
Ikke villig til og gå med på løsninger samt mot sier seg selv. Nektet og legge ut for ny mobil med en gang. Måtte kjøpe meg en ny på dagen og få en my fra forsikringselskapet som jeg måtte selge videre istede for at saken kunne vært gjort opp da jeg kjøpte oppgradert mobil.
Ekstremt dårlig kundeservice. Fullstendig umulig å snakke med en saksbehandler. Har sendt e-post om at behandlingen av min klagesak ville ta 3-14 dager og at jeg ville få beskjed om de trenger mere tid. Fortsatt hverken svar eller beskjed etter to uker.
Pålitelige og dekker raskt eventuelle forsikringsskader
Jeg har vært forsikringskunde hos DNB i mange år og har sjeldent benyttet meg av forsikringen. De få gangene jeg har gjort det har det alltid vært en god opplevelse og saksbehandlingen har vært kjapp. Etter at DNB gikk over til Fremtind har dette endret seg. Nå har jeg en sak hos Fremtind hvor de svarer ekstremt sent på mail, og i tillegg er de frekke. Jeg kunne like godt vært uten forsikring og føler meg lurt! Anbefales virkelig ikke!
Ikke aktuelt fortsette kundeforhold etter DnB nå er overtatt av fremtind. Fraværende svar på mail,lang saksgang, ikke overholdt det man ble lovet når man meldte skade, ingen respons når man klager. Får ikke svar.