Ikke villig til og gå med på løsninger samt mot sier seg selv. Nektet og legge ut for ny mobil med en gang. Måtte kjøpe meg en ny på dagen og få en my fra forsikringselskapet som jeg måtte selge videre istede for at saken kunne vært gjort opp da jeg kjøpte oppgradert mobil.
Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Trangsynt og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ekstremt dårlig kundeservice. Fullstendig umulig å snakke med en saksbehandler. Har sendt e-post om at behandlingen av min klagesak ville ta 3-14 dager og at jeg ville få beskjed om de trenger mere tid. Fortsatt hverken svar eller beskjed etter to uker.
Pålitelige og dekker raskt eventuelle forsikringsskader
Jeg har vært forsikringskunde hos DNB i mange år og har sjeldent benyttet meg av forsikringen. De få gangene jeg har gjort det har det alltid vært en god opplevelse og saksbehandlingen har vært kjapp. Etter at DNB gikk over til Fremtind har dette endret seg. Nå har jeg en sak hos Fremtind hvor de svarer ekstremt sent på mail, og i tillegg er de frekke. Jeg kunne like godt vært uten forsikring og føler meg lurt! Anbefales virkelig ikke!
Ikke aktuelt fortsette kundeforhold etter DnB nå er overtatt av fremtind. Fraværende svar på mail,lang saksgang, ikke overholdt det man ble lovet når man meldte skade, ingen respons når man klager. Får ikke svar.