Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er virkelig noe av det VERSTE jeg har vert borti av både kundebehandling og av selve forsikringsselskapet. Jeg stod uten hus hele sommeren og måtte bo i telt i hagen siden jeg ikke fikk noe hjelp av fremtind. Jeg har sittet timesvis i telefonkø hver dag, fikk en ny kundebehandler hver gang jeg ringte, som gang på gang sa at saken min ikke var en forsikringssak, selv om den var det. Jeg måtte fortelle hver gang at dette er en forsikringssak, måtte fortelle hele saken på nytt igjen og at de til og med hadde sendt en takstmann hjem til meg. De har også fått meg til å gråte flere ganger på telefonen for dere har vært så frekke og stygge i kjeften. De få gangene jeg fikk en saksbehandler som skulle være min kontakt person, fikk jeg aldri noe svar, og når jeg ringte inn og spurte etter saksbehandleren, så var han/hun på ferie. Altså hva faen er dette for et opplegg?! Og måtte da igjen sitte i lange køer for å prøve å få en ny saksbehandler. Rett og slett elendig service og jeg har aldri vært borti noe så rævva opplegg. Jeg valgte Fremtind på grunn av alle de godene jeg skulle få av at jeg var LO organisert og at dere skulle være så bra, og den "beste" forsikringa, altså for å si det rett ut så er dette noe av det jævligste opplegget jeg har vært borti, og jeg har aldri følt meg så dårlig behandlet av noen noen gang.
Udugelig! Har hatt en sak her i 1 år. Har ikke fått snakket med saksbehandler en eneste gang. Når jeg ringer kommer de med et generelt svar og sier at de skal spørre saksbehandler om å ta kontakt. Saksbehandler har aldri tatt kontakt med oss, og dette gjelder vannskade. Helt utrolig, dette selskapet burde blitt saksøkt sønder og sammen og begjært konkurs så fort som mulig.
Høyere priser og dårligere dekning enn før de slo seg sammen med DnB
Svært godt fornøyd! Fantastisk oppfølging hele veien.
I praksis opererer Fremtind forsikring som to forsikringsselskap knytta til DNB og Sparebank1. Fusjonen har dermed ikke betydd synlige besparelser for oss som kunder. Verken innboforsikring eller reiseforsikring dekker skader på person eller sykkel ved trafikkulykker, og selskapet har ingen sykkelforsikring utover at de kan tilpasse bilforsikringsløsninga si til ei rådyr sykkelforsikring. Ved trafikkulykker har de dessuten ingen rutine for å melde skader til et felles trafikkulykkesregister.
Elendig oppfølging av sak etter vannskade. Måtte masse selv omm å få tilsendt en takstmann. Kan også bli lurt av pris på forsikringer.
Basert på én hendelse, bilskade knyttet til viltpåkjørsel, enkelt og greit forsikringsoppgjør.