Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe rask respons! Selv på helg! Pengene kom på konto raskt!
Ryddig og grei forsikringsprosess. Bilen vår ble påkjørt og siden det å reparere skaden ville koste omtrent det samme som bilen var verdt valgte vi å få tilsvarende beløp å kjøpe ny bil. Kundebehandleren kunne ha informert oss enda bedre om de to valgene vi hadde helt i starten av prosessen, samt prosessen med levering av den skadede bilen, avskilting, samt ny forsikring. Men, alt i alt fikk vi etter hvert svar på alle spørsmål og alt gikk smidig og greit.
Ja, trygghet og takk for god og ryddig håndtering. Veldig fornøyd.
I forbindelse med kollisjon med elg fikk jeg relativt mye skader på bilen. Meldte fra til selskapet på epost (om kvelden da jeg kom hjem). Fikk omtrent øyeblikkelig svar med instruksjon om hva jeg skulle gjøre (kontakte verksted, ordne med leiebil osv) og at det ikke var bounstap på en slik skade. Verkstedet var godt kjent med Fremtind og kunne ordne det som skulle til for å få bilen reparert uten noen diskusjoner. Lite som kunne vært gjort bedre.
Effektiv og enkel meny på hjemmesiden, de hadde svartid på 5 dager å det holdt de. + Noen dager ifh til utbetaling. Første gangen jeg har brukt forsikring, så har ikke mye å sammenligne med.
Rask og god service, med selvforklarende spørsmål med gode og relevante forklaringer.
Topp service. Synes det er enkelt å legge inn skaden og fikk oppgjør fort.