Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eneste negative er at de opererer med en egenandel på innboforsikringen, på 3000kr.
Meget bra kundebehandling! Grei informasjon om hva som skulle være med av dokumentasjon. Og rask saksbehandling. God tilbakemelding under behandlingen.
Alt i alt en bra og raskt håndtering. Fratrekk av ikke benyttet leiebil kunne vært trukket fra Egenandelen f.eks
Elendig opplegg da dere bruker Epleservice som rotet masse. Brukte over 3 veker med først å sende ein ny defekt telefon og måtte returnere. Så måtte telefonen videresende til Apple. Så måtte me vente. Til slutt så fekk me den i retur. Eg ville bruke Apple CARE, men det var ikkje muligt. Apple care var også 1000 billigare så selskapet hadde spart peng, men eg måtte bruke Epleservice
Enkelt å redegjøre for skaden.Rask bekreftelse på mottatt skademelding.Hyggelig respons per telefon fra selskapet og raskt oppgjør.
De avslår alt av skader. i motsetning til IF som vi nå bytter tilbake til..
Oppgjørskonsulenten var arrogant. Informasjon jeg fikk pr.tlf og pr.Mail stemte ikke overens med det oppgjøret jeg fikk. Det at jeg hadde fått feil informasjon kom ikke meg som kunde til gode. De gjorde det vanskelig og få det oppgjøret man hadde fått vedtatt. Det var enklere å være forsikringskunde da dette lå under DnB.