Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra og jeg opplever meget god informasjon og veiledning.
Vi hadde tidlegare hatt ei dårleg erfaring med innboforsikring gjennom Sparebank 1 (LO-Favør). Var difor svært skeptisk då vi denne gongen fekk ein skade. Denne skepsisen er no gjort til skamme! Enkel og grei melding om skaden, rask sakshandsaming og grei tilbakemelding.
Har brukt innboforsikringen flere ganger, og må si at jeg er meget fornøyd med innmeldingssystem, kjapp respons og gode løsninger til forskjellige erstatningsvalg.
Svært god informasjon og enkle prosesser fra Fremtind når jeg hadde bruk for dem.
Jeg har meldt inn flere saker til fremtind, og har endt opp med å bli mektig irritert over saksbehandlingen hver gang. Saksbehandlerne bærer preg av å være styrt av rigide måltall som skal nås for enhver pris. Saksbehandlingen virker å være automatisert hvor det forsøkes å avkorte utbetaling så langt det lar seg gjøre, og det fremstår omtrent som en forutsetning at jeg som kunde må klage på resultatet (uten at det gir noen nevneverdig endring). Forferdelig opplegg fra ende til annen. Sammenlignet med da SB1 behandlet forsikringssaker knyttet til LOfavør er det natt og dag. SB1 var svært gode, Fremtind er dessverre i andre enden av skalaen.
Forsikring dekker hva den lover. Raskt, profesjonell og hyggelig kundebehandling. Hurtig oppgjør.
God service og oppfølging fra forsikringsselskapets kontaktperson i SMN.