Fremtind Forsikring har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt og ryddig skadeoppgjør, fylte ut skadeskjemaet på nett og der ble det anbefalt bilverksted.... fikk time raskt. Veldig fornøyd med alt.
Dem svarer ikke på e post . Det tok flere måned for en sak som står åpen Krever kviteringer for hvert minste ting som er gjenstand for oppgjør Dem tjene på det at kunder er sløve med å ta være på kviteringer
Etter en bilbrann ble graden av aktsomhet vurdert til mitt disfavør. Mine motargumenter ble imidlertid tatt hensyn til, og erstatningen ble til slutt meget gunstig for meg. Selskapet viser dermed stor tillit til sine kunder.
Ville ikke ta ansvar overfor meg som kunde, men forsøkte å dytte ansvaret over på utbyggers forsikringsselskap. Jeg ble stående i midten, og måtte krangle for å få lov til å registrere en sak. Selv etter at all dokumentasjon var levert brukte de fire måneder på behandlingen av en skadesak innbo. Det var først da jeg begynte å ringe dem hver dag at det omsider løsnet. Utilgjengelig saksbehandler. Snakket med flere andre enn saksbehandler i prosessen. Flere var ubehagelige og direkte frekke.
Har hatt Fremtind forsikring for min sibirkatt på 5 år. Alltid vært veldig fornøyd. Hun fikk påvist TR for ett år siden, måtte trekke to tenner. Heldig jeg var som hadde Fremtind som dekker denne type tannbehandling 😊 inntil nå. Nå har de bestemt seg for å ikke lenger dekke kronisk sykdom, bl.a TR. Jeg skjønner at forsikringer endrer seg, men jeg syntes at og helt fjerne kronisk sykdom er ganske heftig. Nå får jeg ikke dekket dette heller andre steder siden tr allerede er påvist. Styr unna!
Generelt misfornøyd med hvordan kundeservice i fremtind er og hvordan de behandler saker iforhold til hva det var før da dnb var for seg selv. kommer til å få tilbud av andre for å bytte fra fremtind. Kommer ikke til å anbefale det til venner/kjente/ukjente.
They did what they were supposed to in decent time.