Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skamdyr forsikring, tok ikke kontakt med vedkommende som tegnet forsikring ved en skade. Ved full kasko forsikring med en årlig sum på 28.000 i året dekket ikke forsikringen å foliere bilen lik som den var ved forsikring sak. Dårlig oppfølging fra bankens side
Eg e kunde der i over 6 år, du får utrolig gode rabatter, alltid får hjelp og støtte veldig raskt. Dem som jobber der har peiling på/i jobben sin. Anbefaler på det sterkeste. Og hvis du er i Lofavør forbundet så får du enda bedre tilbuder!
Enkelt og effektivt. Positive erfaringer med skadeoppgjør
Det var enkelt å registrere skade på nettstedet, og svært rask behandlingstid.
Hadde innbrudd i garasjen og ein god del verktøy forsvann. Ringde forsikringsselskapet, sende så inn ein oversikt med prisantydning over det me savna og fekk dekka heile beløpet berre ein dag eller to etterpå.
Har brukt Fremtid forsikring ved et par tidligere anledninger. Saksbehandlerne her har en svært god innsikt og vil kun det beste for sine kunder. Ikke alltid lett for oss som forbrukere å vite til en hever tid hvordan stille de rette spørsmålene. Dette opplever jeg aldri som noe problem da saknehandlene jag har hvert kontakt med all innsikt. Derved har jeg aldri opplevd problemer av noen art. Det som kan være et problem er at fra tid til annen så er disse takstpersonen som brukes ikke verd å nevne. Enkelte av dem har verken evne eller vilje til å se og forstå sakene. En takstmann må og bør lære seg til å lytte til kunden. Uten om dette så er alt helt utrolig fint ved Fremtid Forsikring og anbefales.
Vi er fornøyde med samarbeidet mellom de forskj ledd hos Fremtind. Det var jul og nyttår oppi dette, men saken tok ikke lang tid fra vi meldte, til pengene var på konto.