Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eneste minus er behandlingstiden som tokk 6 dager
Timeslange køtider (2-3 timer på telefon). Ingen prioritering av topp-kunder. Skadeoppgjør som grenser mot bedrageri fra selskapets side (tilbyr LED TV til 9900 som erstatning for OLED topp-modell til 60k). Fremstår som totalt uten ledelse og styring, min spådom er at porteføljen selges til en konkurrent i 2022-23 på billigsalg. Styr unna.
Rask og enkelt oppgjør. Veldig hyggelig takserer. Anbefaler fremtind forsikring.
Rask og effektiv behandling.Jeg fikk god oppfølging og følte meg ivaretatt som kunde.
Fremtid Forsikring sliter tydeligvis med underbemanning eller at systemene de har ikke fungerer tilfredsstillende. 4-5 ukers behandlingstid for en enkel forsikringssak er uhørt. Jeg måtte vente i telefonkø mellom 45-60 minutter. Hvis det kom inn nye faktura og nye opplysninger i saken så ble behandlingstiden utvidet med ytterligere 4 uker! Ikke bra for DNB og ha en forsikringsselskap som har så lang og utilfredsstillende behandlingstid. Jeg fikk til slutt oppgjør i juli for skaden som oppsto i april.
Når du får erstattet skaden, og saksbehandler uttrykker seg med stor empati, som om hun var en nær venn, da kan du ikke få et bedre forsikringsselskap.
Rask tilbakemelding og godt forklart. Hyggelig service.