Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice/behandling ved skadesak. Dårlig forsikringspolise, som førte til diskusjon i mitt tilfelle. Jeg kom negativt ut av det. Blir å bytte selskap.
Fantastisk rask og god saksbehandling. Fikk svar på henvendelse etter 30min og da var saken allerede behandlet og avgjort.
Mistet en telefon i havet som jeg ikke fikk igjen på forsikringen. Hadde fått igjen om vi hadde funnet telefonen så dem kunne sjekke den men på 40 meters dyp er ikke det lett. Fikk en forklaring på hvorfor og sikkert ok det men blir middels siden jeg ikke fikk det som jeg ville 😀
Da jeg har hatt flere saker som avbestilling av reise på grunn av pandemi og annen akutt sykehus innleggelse har jeg bare møtt forståelse og hjelp. Siste sak var en naturskade ved min hytte. Førsteklasses service og behandling av meget dyktige saksbehandlere.
Alt er bra, men rekkverket var ikkje godt,det er lakt for 2o år siden .høgden var litt for lav
Hei. Hunden vår fikk diabetes og deretter grå stær. Jeg ringte Fremtind for å høre om de dekket operasjon for grå stær. De sa ja og jeg bestilte time hos veterinær for å utføre operasjonen som kom på ca. 32 000 kr. Dette ble gjort og papirene ble sendt inn til selskapet. Så brukte de 5 uker på svare og da var det et annet svar å få. Da hadde de plutselig snudd på det og sa nei til å dekke dette. Man kan si at jeg skulle sjekket dette i papirene men når jeg ringer inn å spesifikt spør om dette og de sier ja. Forventer jeg at de faktisk snakker sant. Etter å sendt inn klage og klage inn til finansklagenevna ble fremdeles nei siden jeg ikke hadde bevis på at de sa ja på telefonen. "Tydeligvis" blir telefonsamtaler slettet etter 4 uker. Pussig hvis dette hadde vært andre veien ville de nok hatt den samtalen for å bruke mot meg. Nei dette er for dårlig. Jeg ringte de andre forsikringsselskapene og de dekket grå stær operasjon. Så hvis du har forsikret dyret ditt der. BYTT!!
Synes saksgang kan være treg i forhold til andre. Dårlig at dere trekker av 20% på flyreise, og at kunde må søke flyselskap om refusjon på skatter og avgifter selv. Vet at andre betaler ut hele summen, bl.a. Gjensidige.