Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved motorhavari av bilen og melding av skade kom hjelpen kjapt og greit. Bilen på verksted, vi i leiebil og kjapp tilbakemelding fra forsikringsselskapet og at saken var ferdigbehandlet.
Det gikk bedre en det jeg kunne forvente meg. Raske svar og behandlingen gikk smurt.
Hår fått rask hjelp ved vannskade I kjelleren. Rask hjelp da jeg kolliderte slikt jeg fikk ny bil raskt.
Utmerket forsikring, kort behandlingstid, uproblematisk oppgjør.
Sendt opptil flere mail. Uten svar, dette har pågått i 8 uker. Bilen min som ble stjelt ble takstet til 62,000 i skader. Fremtind mente dette var alt for mye. Og ville heller kondemnere bilen, og utbetale meg 30,000 for en bil jeg har hatt i 1 år og betalt 100,000 på. Hadde også full kasko dette skal dekke 20,000 i ekstrautstyr og 20,000 i løsøre. Hadde langt over i løsøre og rundt 17,000 på ekstra utstyr. 30,000 var det jeg kunne få. Gikk bare 117,000 i tap på at en stjal bilen min. Hipp hurra.
Lang saksbehandlingstid og dårlig dekning. Vanskelig å komme i kontakt med.
Det tok over 1 mnd å få utbetalt skadeoppgjøret mitt, selv om saken var ferdigbehandlet. Skaden dreide seg om skade på fellesområde med nabo, og naboen fikk sitt oppgjør (de har Gjensidige) på 2 dager. Jeg kontaktet dem 4(!) ganger før jeg endelig fikk utbetalt. Fikk mange falske lovnader underveis av ulike kundebehandlere, som alle klaget på stor pågang. Helt klart for meg at jeg bare ble glemt!