Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saker blir behandlet rask og effektivt, via en veldig bra hjemmeside :-) strålende fornøyd.
Alt foregikk uten saksbehandler. På nett. Og så lurer jeg på hvorfor jeg har bare 50% bonus. Jeg hadde da 75 % bonus før?
Elendig dekning på det aller nødvendigste. Også en svært dårlig miljø profil. Jeg hadde aldri tegnet privat forsikring i dette selskapet. Andre arbeidskolleger vender tingen ned for Fremtind.
Gode samtaler og rask levering av opprøret Forståelse av omfanget av skaden og god informasjon hvordan jeg skal skrive skade rapport.
Burde vært kontaktet så jeg visste hvordan saken lå an, veldig dårlig syns eg.
Noen her trenger bedre trening i oppfølging av kunder ved skadesaker. Det er for dårlig å sende 1 sms når de trenger opplysninger som strengt tatt er opplyst allerede...