Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er uenig i type behandling, bruk av forsikring og at et gebyr betalt i sin helhet av meg skal deles opp slik saksbehandleren har gjort. Dette er en genuin feil, fullstendig unaturlig og gjør at jeg vil vurdere å forsikre meg i et annet selskap som har bedre forståelse for de faktiske forhold. Slik dere velger å løse saken, er totalt forkastelig.
Følt at kunden satt godt i føresetet og som de skal og godt i varetatt.
Fikk hjelp med reiseforsikringen med en gang jeg ringte.Og pengene ble sendt samme dagen.Så vi er veldig fornøyd med den.
Fornøyd me behandling av saker og fin platform for innlevering av skader.
Har hatt en skadesak med en telefon som har fått knust skjermen, synes saken ble løst på en grei måte. Men kunne ønsket litt mere lokal tilpasning.
kjekke håndverkere og god plan. Bare med unntak av en som knekte steinplaten og ikke innrømmet dette. Dere ordnet opp til slutt. Dere har ikke utført siste jobb. skulle ta denne i slutten på august venter ennå, 22.09.20. Totalt veldig bra
Fikk den bistand jeg hadde behov for samt erstatning uten forsøk på å komme seg unna. Opplever Fremtind som seriøse, solide og et bra forsikringsselskap.