Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var uheldig med et par nye briller, meldte de inn og saken gikk veldig greit.
Det er første gang jeg benytter meg av forsikringen. Men kan ikke si meg godt fornøyd med svaret fra saksbehandler. Årsaken er sikkert stort arbeidspress, men uansett er det viktig at kunden for en god følelse etter mottatt tilbakemeldingen.
Lang behandlingstid - 70 dagar. Ikkje sett dykk inn i skademeldinga før det ber om meir informasjon. Fleire gongar be om de same opplysningane som er oppgitt i skademeldinga. Svært dårleg kommunikasjon med meg som kunde. Hadde det ikkje vore for rådgjevarane i SB1 Søre Sunnmøre, så hadde dette vore særs ille!
Jeg opplever at Fremtind har tillit til informasjonen jeg gir i den brukervennlige nettbaserte skademeldingen. Saksbehandlingen gikk veldig fort.
Profesjonelt og relativt kjapt. Savnet et felt i LO Favør app til ytterligere opplysninger.
Jeg er fornøyd med resultatet av min sak, men jeg synes det tok altfor lang tid å få tilbakemelding - måtte til slutt purre på et svar
Synes min skadeerstatningssak foregikk ryddig. Kommer helt klart til å anbefale Fremtind til venner og bekjente.