Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Finnes ikke behjelpelig, og Fr du hjelp. Er du en av få heldige. Har nå hatt 3 saker inne, finnes ikke hjelp å få. Betaler i dyre dommer for ingenting.
Helt umulig å få kontakt med fremtind på noen som helst måte. Prøvd å ringe til den kronglete telefonsvareren og e-post får man ikke svar på. Hvordan har de tenkt dette? Fornøyd med banken jeg har, men blir det ikke bedring på dette ser jeg meg nødt til å skifte fra Sparebank1, som er tilknyttet Fremtind, til en bank som ikke har noe med Fremtind å gjøre
Opplever at kundebehandler tar seg tid til å hjelpe deg uansett hva det gjelder. Kort ventetid pr telefon, og lynrask oppgjør. Anbefales!
Greie, forståelige skjema å fylle ut, hurtig svar
Greit å komme i kontakt med fremtind, litt korte bekjeder men de er til gjengjeld presise.
Svært fornøyd med hvor fort ting gikk og hvordan saken ble håndtert
Godt og ryddig selskap med kort behandlingstid av saken din