Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang responstid og umulig å få tak i saksbehandler når man ønsker. Vanskelige både alle områder.
Har ingen ting å utsette på selskapet utenom faktureringen som er noe vanskelig å forstå. I slutten av året så er det alltid riktig, men det er et lite irritasjonsmoment likevel. God kundeservice og flinke forsikringsrådgivere! Jeg prøver nå et annet selskap, litt på grunn av pris og litt på grunn av denne faktureringen
Hjelpsomme medarbeidere. Enkel saksgang. Tilgjengelig. Rask behandling.
Konkurransedyktig. Pris, kundebehandling,. Ikke forretningskontor i nærheten
Vi er så fornøyd med behandlingen hos Fremtind Forsikring! Veldig enkel utfylling av skademelding, og rask behandling.
Som usikker på hvordan jeg skulle ordne opp, og engstelig for kostnadene, var det en god opplevelse å snakke med kunnskapsrike og velmenende saksbehandlere. Det eneste jeg trengte å gjøre selv var å gjøre avtale med verksted! Leiebil stod klar, bilen ble fikset, skade på annen manns bil dekket, jeg hadde ingen utlegg engang - bare en liten egenandel. Kjempefornøyd!
Litt rot med dobbelt registrering av skadesak. Men det ordnet seg da jeg ringte inn. Så alt i alt, er jeg fornøyd.