Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 30 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"Lite løsnigsorientert"

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Bengt for 29.09.2020 14:13

Fremtind Forsikring har totalt 4907 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lite løsnigsorientert"

Vi hadde sauer som ødla badstuen,vi fikk 12000,hadde utlegg på 50000.det er dårlig.

Bytt.no
"Lite løsnigsorientert" skrev Bengt om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Bengt og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og raskt"

Enkelt å melde skade, raskt svar og utbetaling av forsikringssum

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Altfor dårlig."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bruker lang tid på å ordne opp. Sier det skal gå fort men det drøyer. Svarer ikke på henvendelser underveis.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Godt ivaretatt"

Grei side for å melde inn sak. Mottok tilbakemelding, og fikk følelsen av proffesjonell saksbehandling. Behandlingstiden var svært lang, 6 mnd, og i den perioden følte man seg glemt. Saken endte godt i mitt tilfelle, fikk dekket mine utgifter ved kansellert reise.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig erfaring med både kundeservice og skadeoppgjør"
5 syns denne omtalen er nyttig

Brukte to timer på nett og tlf for å få sendt inn skademelding og få snakke med riktig person. Utfallet var at forsikringen min ikke dekker ákkurat det som skjedde meg (i trafikkulykke) basert på merkelige unntaksregler og at jeg ikke får noen ting dekket. Skal nok bytte selskap.

Fremtind Forsikring har totalt 4907 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR