Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var jeg som måtte ringe selskapet for å høre hvor saken sto. Og fikk til svar at de ventet på det andre selskapet hva de ville gjøre og de ba meg til og med ringe de..
Hei Det bli bedre hvis når dere motakk en sak at dere gi beskjed til Eieren beskjed at dere skal handle saken uten bileiere ringe eller forsøke om hvordan skal saken går videre hos dere . Mvh.Rizgar M.M.
Jeg hadde ingen erfaring med forsikring,og fikk god hjelp til alt jeg lurte på.God hjelp underveis,
Å melde skade er meget enkelt og så er det greit å ha en saksbehandler man kan forholde seg til ved tegning og oppfriskning av forsikringer.
Det virker som om Fremtind er mer opptatt av å selge forsikringer til nye kunder enn de er i å lage et bra produkt til de som har kjøpt. Det er vanskelig å finne informasjon om hva du har, hvilken dekning og hvilke vilkår du har.
To saker siste 24 mnd, og like rask saksbehandling i begge sakene. I den ene saken, som gjaldt refusjon av ubenyttede flybilletter grunnet pandemien, var pengene på konto innen ett døgn.
Med frysere fylt opp med slakt og julemat gikk det en uke fra jeg meldte inn ulykken til erstatningen var på konto.Meget bra .