Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde ingen erfaring med forsikring,og fikk god hjelp til alt jeg lurte på.God hjelp underveis,
Å melde skade er meget enkelt og så er det greit å ha en saksbehandler man kan forholde seg til ved tegning og oppfriskning av forsikringer.
Det virker som om Fremtind er mer opptatt av å selge forsikringer til nye kunder enn de er i å lage et bra produkt til de som har kjøpt. Det er vanskelig å finne informasjon om hva du har, hvilken dekning og hvilke vilkår du har.
To saker siste 24 mnd, og like rask saksbehandling i begge sakene. I den ene saken, som gjaldt refusjon av ubenyttede flybilletter grunnet pandemien, var pengene på konto innen ett døgn.
Med frysere fylt opp med slakt og julemat gikk det en uke fra jeg meldte inn ulykken til erstatningen var på konto.Meget bra .
SAMMENSTØT MED BIL Saksbehandlingstid på drøye to måneder - etterslep etter sommeren i oktober. Ingen informasjon i løpet av denne tiden. Fikk opplysning om leiebil. Ingen informasjon om godtgjøring ved ikke å leie. Leiebilfirmaet var OK. Verkstedet gjorde en god jobb. Har ikke fått refundert egenandel eller hva som skal til, etter 1 måned.
Det vi avtalte da jeg tegnet forsikringen, er slik i praksis når jeg har bruk for den.