Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. God og rask behandling. Kan trygt anbefales til andre.
Alt i alt veldig fornøyd med forsikringene mine og jeg fikk god hjelp og støtte når jeg trengte det. Jeg fikk velge behandlingsplass og fikk tilbakebetalt i god tid. Kommunikasjon var generelt godt underveis.
Har fått god hjelp i alle saker jeg har meldt inn :)
Oppskyting av nyttårsraketter. Rådyr rett mot bilen bilen min. Dyret vart skremt av lys og lyder. Rett på bilen iden farta .Fikk den beste hjelpa fra Fremtiden forsikring
Vanskelig å få erstatning. Må vær nøye med hvordan du ordlegger deg. Jeg sa mistet ikke sjelt så henla de saken. Skulle jeg få omgjort saken måtte jeg bevise at de er stjelt. Earbuds var borte da jeg gikk av bussen, kan ikke bevise om de var stjelt. Ble irritert.
Har hatt svært liten kontakt med forsikringsselskapet fordi eg sjeldan har brukt forsikring.
Ikke behjelpelig når skade oppstår, ansvarsfraskrivelse er rette ordet