Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått god hjelp i alle saker jeg har meldt inn :)
Oppskyting av nyttårsraketter. Rådyr rett mot bilen bilen min. Dyret vart skremt av lys og lyder. Rett på bilen iden farta .Fikk den beste hjelpa fra Fremtiden forsikring
Vanskelig å få erstatning. Må vær nøye med hvordan du ordlegger deg. Jeg sa mistet ikke sjelt så henla de saken. Skulle jeg få omgjort saken måtte jeg bevise at de er stjelt. Earbuds var borte da jeg gikk av bussen, kan ikke bevise om de var stjelt. Ble irritert.
Har hatt svært liten kontakt med forsikringsselskapet fordi eg sjeldan har brukt forsikring.
Ikke behjelpelig når skade oppstår, ansvarsfraskrivelse er rette ordet
Gode priser. Raske behandlingstid. God oppfølging.
Jeg syns egenandelene er svært høye. Det er bra servise og hyggelige folk hos dere men det en får i erstatning står ikke alltid i stil med hva det koster og kjøpe tilsvarende.