Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den jeg traff på telefon der var meget hjelpsom og løsningsorientert med tanke på at nettløsningene ikke ville virke. Hun sendte meg en mail som jeg svarte på med info og bilder, og hun fikset en rask løsning på saken!
Det var en tlf til fremtind, det var alt jeg trengte for å få hjelp, etter det så var det noen tastetrykk på pc, så gikk alt av seg selv, joda, jeg måtte kjøre bilen selv til verksted.😊😊 Super service av fremtind, og stavanger auto som utførte rep av skaden.
God oppfølging og hyggelige saksbehandlere ved henvendelse.
Hadde en skadet tv, og fikk hjelp og oppgjør på dagen. Super service fra skadeavdeling.
helt grei behandling som kunde, du får det du kan forvente. tidvis tar saksbehandlingen litt lang tid
Enkelt å greit å gjev klare meldingar og rask saksgang .
Får ikke erstatning for tyveri. Inkompetent saksbehandler. Hører ikke på kundens forklaring.