Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
3
av 19 innen
skadeforsikring
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"Super effektive"

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Jarle H. M for 11.05.2022 20:38

Fremtind Forsikring har totalt 14832 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Jarle H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super effektive"

En telefon og oppgjøret på konto dagen etter. Dette gjaldt reise forsikring. Gunstig på bil og inbo forsikring også

Bytt.no
"Super effektive" skrev Jarle H. M om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Jarle H. M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"avslag"

Fornøyd,men det var en unødvendig sending av skademelding/ melding av tyveri av mobil mellom jobb og hjem. Ble oppfordret av politiet til å melde denne saken. Regnet selv ikke med å få dekning via forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektivt og ryddig saksbehandling."

Konkurransedyktige priser, raske avgjørelser og konkrete tydelige beslutninger

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling av saken min"

Jeg fikk gode råd og veiledning på tlf, fylte skademeldingen enkelt ut på nett og ble kontaktet samme dag med svar på henvendelsen min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring er tillit"

En forsikringssak alltid stressende for kunden. Noe ubehagelig eller til og med alvorlig er skjedd. Forsikring må derfor være mer enn en vanlig forretning, men bygge på gjensidig tillit. Skadeoppgjør må skje raskt og enkelt. Utbedring av skade må være fullstendig. En viss tvil hefter derfor ved husforsikring. Fagfolk må følge gjeldende krav og ellers god byggeskikk. En forsikringstaker er på sin side forpliktet til aktsomhet for å forebygge ny skade, og kan derfor ikke avtale en utbedring som begrenser seg til den opprinnelige standard når denne ikke er i samsvar med nye regler og god byggeskikk. En husforsikring må dekke det fagfolk og forsikringstaker er forpliktet til. Et eksempel er lekkasje i gamle rør. Da må nye rør legges i et beskyttende ytterrør, som både begrenser skaden ved ny lekkasje og gjør det mye enklere å bytte rør.

Fremtind Forsikring har totalt 14832 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR