Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uhell med påkjørsel av stein i veibanen sent på kvelden i februar måned på vei til fjells. Vedkommende som tok imot innrapportering av skaden var mildt sagt lite service innstilt. Når først uhellet er ute bør en kunne forvente en imøtekommende holdning og god service. Dessverre opplevdes ikke dette i denne saken. Det ble ikke på noen måte foreslått bistand utover å tilkalle bergingsbil. Med tanke på at skaden skjedde forholdsvis langt fra hjemstedet som det også tydelig ble informert om, burde det umiddelbart blitt foreslått løsning som leiebil eller lignende, men dette måtte påpekes av undertegnede. Tilbakemeldingen var da at de ikke var sikre på om dette var dekket av forsikringen, noe som er svært overraskende med tanke på at dette var et eksisterende kundeforhold. Det ble deretter opplyst om at bilen er forsikret med «topp-dekning», mens responsen da var at det kunne ikke vedkommende ta stilling til og at dette måtte avklares med skadesenteret i ordinær åpningstid. Etter tydelig beskjed fra undertegnede om at dette uansett ville bli ivaretatt ved å oppgi egne kortdetaljer ble det gjort et "forsøk" på å fikse leiebil. Iflg. vedkommende var det ingen tilgjengelige biler i hele området, noe som for øvrig virker svært usannsynlig. Jeg har ikke kjennskap til hvilke kanaler Fremtind benytter, men fikk bekreftet allerede på fredags morgen at verkstedet der bilen ble transportert til hadde tilgjengelige biler. Videre ble det vist svært begrenset vilje til å bistå med å finne andre alternativer for å løse situasjonen. Resultatet ble da at jeg måtte organisere taxi til opprinnelig destinasjon (og ordne egen transport tilbake til hjemsted. Videre behandling av saksbehandler opplevdes som bra inntil bilen skulle hentes/ transporteres tilbake etter utbedring. Det ble da rettet forespørsel på hvordan dette kunne organiseres hvorpå det tok 6 dager før det kom en respons. Resultatet ble at undertegnede organisert dette på egenhånd og således "sparte" selskapet for kostnader relatert til både leiebil alternativ transport.
Fikk ikke kontakt med rette saksbehandler som hadde min sak.Prøvde minst 29 ganger
Vi har kun hatt 3 saker fra det var sp.bank 1 forsikring til det ble Fremtind. Vi er veldig fornøyd med sluttresultatet i alle sakene.
Tilbakering fungerer ikke - tilnærmet umulig å få snakke med en saksbehandler. Stort potensialet for forbedring. Dårlig grunnleggende undersøkelse om eksisterende kundeforhold ved melding om skade. Skjerp. Imøteser svar / kontakt.
Er godt fornøyd med Fremtind forsikring. Har ikke noe å klage på.
4 timer fra å melde skade på nett, til oppgjør på konto!!
Min erfaring er at jeg ved 5 anledninger har blitt påkjørt av andre, 4 ganger når bilen stod parkert, i alle disse tilfellene fikk jeg meget god hjelp av Fremtid