Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når selskapet gir beskjed om en ting på telefon, så er det noe annet som gjelder når det oppstår en skade og egenandeler det er opplyst om.
Fin og ryddig hjemmeside, enkle skjema. Har ikke noe og utsettpå dette selskapet.
Jeg fikk så god hjelp i fra dem.. Så imøtekommende kundebehandlere... Svarte rask og hjalp meg igjennom trinn for trinn.. Vil ikke byte forsikring... Utbetalingen gikk fort.. Jeg er så fornøyd.. Reddet min ferie
Fra første kontakt ble jeg hodt tatt vare på og fikk min sak løst fort og på en meget tilfredsstillende måte.
Makan til arrogant forsikringselskap har jeg aldri opplevd. Fikk sotskadet bil ved brann i parkeringanlegg på Sola flyplass. Bilen har "Toppforsikring" men veldig dårlig oppfølging og hjelp fra Fremtind.
Blir tatt på alvor og saken vurderes objektivt. Løste seg kjapt og bra da døren til dusjkabinettet sprakk pga. feil i glasset.
Hyggelig og korrekt behandling. Det gikk veldig kort tid på behandlingen av forespørselen og skadeoppgjøret gikk raskt og greit.